SAFAE OPSTAAN Hoor ik en niet veel later voel ik water in mijn gezicht ik schrik wakker. En ja hoor de enige echte Laila. Ik steek me middelvinger op '' Wacht maar jij''. Ze lacht en loopt me kamer uit ik verwissel snel de lakens aangezien ze nat zijn
Ik loop de douche in en neem een douche o jaaaaaa vandaag heb ik afspraak met Saiffedine. Ik hou ze erg van hem niet normaal...
Ik schrik wakker uit me gedachtes door iemand die op de deur bonkt.
'' KUT SAFAE KOM DIE KKR DOUCHE UITT''.' '' JAAAAA WACHT''
AUWWW hoor ik hem nog schreeuwen hij heeft vast slipper gekregen van mijn moeder omdat die kkr zei. Ik lach bij de gedachtes dat mijn broer een slipper tegen zijn hoofd krijgt.Ik loop de douche uit met een handoek rond mij lichaam. Ik loop snel me kamer in en droog mezelf af ik trek snel eem witte onderbroek aan en een bijpassende witte BH.
Ik kijk mijn kast in en kijk wat ik zou aantrekken. Uit eindelijk kies ik voor een zwarte broek met scheuren bij de knie een rode top zwarte hakken en mij zwarte handtasje ik doe er kouwgom in mijn bankpas mijn oortjes mijn oplader mijn portomenee mijn sleutels en mijn ov chipkaart en mijn telefoon.
👇Ik loop naar beneden en zie dat mijn moeder ontbijt heeft gemaakt ik kus haar op haar voorhoofd en doe hetzelfde bij mijn vader. Ik ga zitten aan tafel bij. Waar is Laila vraag ik aan mijn moeder. Ze is boven ik knik en zie donuts op tafel.
Voor wie zijn die donuts vraag ik?
Die zijn van laila ze ging net naar de bakker zegt ze. Ik vorm een o teken met mijn mond ik pak de dooz en eet ze allemaal op behalve 1 anders is zielig ik kijk in mijn tasje en haal er een briefje van 20 uit ik doe hem in de doos en schrijf een briefje met PAYBACK BITCH.SAFAEEEEEE SAIFEDINNE STAAT VOOR DE DEUR SCHREEUWT MIJN MOEDER. ik krijg het meteen warm bij zijn naam.
Ik loop naar buiten en zie hem staan. Bij zijn mercedes. Hey prinsessje zegt hij en geeft me een kusje op mij voorhoofd. Ik bloos heyy zeg ik. Ik kijk naar achter en zie allemaal hoofdjes bij het gordijn staan wanneer ze zien dat ik kijk kijken ze snel weg. WAUUUUUW mijn familie.
Ik stap in volgende week is de bruiloft. Vandaag gaan we naar onze zaal. Ondertussen praten we over koetjes en kalfjes tot dat iemand mij belt ik kijk naar mij beeldscherm en zie de naam SISSIEE staan dat is laila ik krijg een grijns op mijn mond.
Saiffedine kijkt me aan wat heeft deze shaytana nou weer gedaan ik geef hem een klapje ondertussen zijn we aangekomen ik stap snel uit en neem me telefoon op.L: laila
S:SafaeL: SAFAEEEEEE KUTKIND JE HEBT ME DONUTS GEGETEN KUTKIND.
S: Ewa jah ik had honger..Vordat ze nog wat kon zeggen hang ik op om haar boos te maken. Saiffedine kijktt me hoofdschuddend aan. Hij pakt me hand vast en we lopen naar binnen dit is onze zaal
👇
We regelen nog wat dingetjes en gaan daarna naar huis Saiffedine komt straks met zijn famillie bij ons eten.Ewaaa wat vonden jullie ervan laat zeker ff weten.
Reageer 💭
Stem 🌟
JE LEEST
Safae Ben Salah
RomanceSafae een zelfverzekerde meisje die verloofd is met haar grootte liefde saiffedine. Ze leeft een gelukkig leven tot op een dag ze ruzie heeft met saiffedine... Er gebeurt iets zo ergs dat ze niet meer wil leven. Hoe gaat safae hier mee om? Kan ze n...