POŘADNÍK (zavřeno)

664 29 20
                                    

Pořadník je zavřený od 27.6 - 20:00

Až bude opět otevřeno: Formuláře napište do jednoho komentáře pod tuto kapitolu. Odpovím na všechny až po uzavření, aby měli všichni stejnou šanci. Pro nedostatek času budou místa jenom tři (zatím), proto se prosím nezlobte, když vaši objednávku odmítnu.

PREFERUJI SCI-FI A FANTASY (tam je už jedno jestli originální nebo ff).

PRAVIDLA

1. kniha musí být vydaná

2. pokud není, nebudu ráda, ale toleruju 10 dní od momentu předání coveru

3. nedělám jůtubery, shipy celebrit, FF na celebrity jako 1D, JB, Swift atd, RPG - nemám na to povahu a pak mě to tvoření nebaví :)

4. maximálně 3 postavy (nejlépe 0-2)

5. připomínám, že pokud jste grafik, asi vám nepomůžu (viz kapitola INFO)

MÍSTA (podle situace)

1. SecretMagic98 - hotovo

2. AnnelieMcKey - hotovo

3. ZNellyZ - hotovo

4. LLEXAIEEN - hotovo

5. Pavlinkal - hotovo

6. Summer32011

7. Secret_Ella - hotovo

(ale místa ještě přidám, protože mám pořád trochu času :)) 

   _____________________________________   

FORMULÁŘ

1. je volný pořadník? (není = nepište, je=pokračujte)

2. název příběhu

3. děj (žádná nic neříkající anotace, chci základní kostru, která nemusí obsahovat spoilery, ale musí vystihovat základní body děje)

4. vaše vize, jak by měl cover podle vás vypadat (žádné, nechám to na tobě, aspoň něco - barvy, nálada, postavy)

6. zveřejnění, je už vaše kniha zveřejněná/kdy bude?

7. přísaha, jste si jistí, že jste tuto kapitolu četli ÚPLNĚ CELOU? I tu na začátku knihy s názvem INFO?

♦ ♦ ♦

Snad poprvé se budu skutečně řídit svým dřívějším prohlášením, že udělám jenom ty covery, ke kterým mě opravdu něco napadá, nebo pro mě budou zajímavě strávenou hodinkou. Proto vás prosím o pochopení, když vaši objednávku odmítnu s tím, že mě k ní nic nenapadá. Nejsem továrna na obálky, abych dělala dvacet děl denně bez uspokojivého výsledku a to jenom proto, že mě nic nenapadlo a vy cover vážně chcete.

Nakonec jen dodám, že mé odmítnutí není hodnocením vašeho nápadu nebo příběhu obecně. Nejspíš se stalo, že jsem si prostě nesedla s žánrem, nebo mě k ději nenapadlo nic kloudného. :)

MOMENTÁLNĚ NEPOSÍLEJTE OBJEDNÁVKY :)

MOMENTÁLNĚ NEPOSÍLEJTE OBJEDNÁVKY :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
CoversKde žijí příběhy. Začni objevovat