tape four

1.9K 278 4
                                    

|| tape four ||

"selam." effy kameraya kaşlarını çattı. kızgın bir kaş çatışı değildi. üzgün oluşundandı. görünüşünde yorgun bir ifade vardı, tarakla saçının bir tarafı yana atılmıştı ve göz torbaları vardı.

ona ne olmuştu böyle?

ashton'ın gözleri kızın yüzünden asla ayrılmadı, onu bu şekilde her gördüğünde kalbi acıyordu. ama yapacak bir şey yoktu. onu yapabileceği en iyi şekilde terk etmişti. ya da öyle düşünüyordu.

effy'nin dili hızla alt dudağının arasından geçti. "hepimiz zihninin içinde karanlık bir oda olduğunu biliyor musun?"

effy bacaklarına doğru dirseğiyle eğildiğinde ashton'ın bakışları yumuşadı. "sadece bazılarımız orayı daha çok ziyaret ediyor ve bir süre sonra benim gibi artık ayrılmaları mümkün olmuyor." dediğinde sesi zor da olsa yükseldi. "zihnim beni bu aralar korkutuyor ash."

effy ayakta ellerini yüzüne koyduğunda ashton sızlandı. kalkıp kameraya doğru yürüdü ve doğrudan lense baktı. "depresifim ashton. gerçekten öyleyim ve bu çok fena acıtıyor."

effy kameraya doğru başını salladı. "kendimden nefret ederken beni neden terk ettiğine şaşmamalı." diye güldü. ama güzel bir gülüş değildi. hareketleri deli gibiydi.

ellerini saçlarında gezdirdi ve sonunda yerine oturdu. "seni özledim." kelimeler ağzından yavaşça ve mükemmel bir şekilde çıktı. "seni çok özledim ashton, sen de beni özledin mi? ha?" bir nefes dudaklarından aradında kaçtı. "tabii ki de özlemedin. sanki bunu izliyormuşsun gibi seninle konuşuyorum."

ashton orada olup onu sıkıca kavramayı ve öpmeyi çok istedi.

Therapy Video; Ashton Irwin [Türkçe]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin