Yorumları heyecanla bekliyorum.Hatalarım,eksikler olabilir.Yorum atarak bildire bilirsiniz.İlk kitabımın ilk bölümü ,kitap kapağındaki karakterleri bulmama yardım eden sıra arkadaşım ECE BALCİ ya gelsin.Keyifli okumalar kocaman öpüldünüz :**
Annemin ciyaklamalarıyla gözlerimi açtım.Ah aman tanrım bu annemin gerçekten felaket bir sesi var!.Tamamen kendime geldiğimde lavaboya doğru ilerledim.Yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıya oturdum.Bu aralar pek iştahım yoktu.Zorla mideme birkaç lokma indirdikten sonra odama geçtim.Birazdan annem o cırtlak sesiyle yatağını topla diye bağıracağı için yatağımı toplamaya başladım.Topladığım yatağıma oturup hareketli bir müzik açtım.Benim sesim de fena değildi.Yani arkadaşlarım biraz abartsada şarkı söylemeye bayılırım.
Arkadaşlar demişken aklıma Buse geldi.Canım arkadaşım benim.Daha okullar kapanalı bir hafta oldu ve ben onu çok özledim.Onunla küfretmeyi,sokaktaki insanlar laf atmayı.Tuhaf ama onun yanında kendimi özgür ve güvende hissediyorum.Benden daha minyon olsa da vücuduna göre oldukça güçlüydü.Kıvırcık kısa saçları onu sevimli yapmaya yetiyordu.Diş tellerini de unutmamak gerek.Benden 2-3 santim kısa ve zayıf.Ben ise saçlarım omuzlarımdan biraz daha aşağıya dökülüyor.Sarışınım.Zayıf uzun boylu sıradan bir kızım işte.
Öyle platonik aşıklardan da hiç olmadım.Aşk konusunda ise defalarca hata yaptım ve bu hatalar erkeklere güvenilmeyeceğine dair sinyalleri çoktan verdi.Çıktığım kişilerden ayrıldıktan sonra pek pişman olmadım aslında.Sadece onların yeni birini bulduğunda kıskançlık duygularım biraz kabarmış olabilir.Aah tamam kıskandım lanet olsun ki. Çünkü sahiplenmişim Busenin teorisi.Of herneyse tek bir şeyden eminim bu erkeklerin hepsi piç.
Buseyi aramak geldi aklıma özledim salağı.Aradım 2. çalışta açtı.Telefonda ne kadar hasret giderilebilecekse artık giderdik ve 1 saat sonra buluşmaya karar verdik.Hemen dolabımın karşısına geçtim.Her zamanki gibi felaket bir şekilde dağınıktı.Dolaptan güçlükle çıkardığım Yarım,göbekten bağlamalı,,kırmızı siyah kareli gömleğimle mavi kot şortumda karar kıldım.Hemen siyah wanslarımı ayağıma geçirip koşar adımlarla banyoya doğru ilerledim.Maşayı prize sokup ısınmasını beklerken çekmeceyi kurcalayıp eyelinerimi buldum.İnce bir çizgi oluşturup sonunu kıvrım haline getirirken aynaya göz kırptım.Maşayı alıp uçlarına olmak şartıyla büyük dalgalar oluşturdum.Kırmızı rujumu dudağıma yayarken şarkı mırıldanmaktan kendimi alamadım.Telefonuma mesaj geldiğini bildiren sese doğru yürüdüm.Tam acacakken şarjın bitmesine karşılık bir yığın küfür savururken şarj aletini prize taktım.Telefon açılırken parfümümümü sıkıp aynadaki bene göz gezdirdim.Süper gözüküyorsun telefonu elime alıp hızla mesaj kutusuna girerken kayıtlı olmayan numaradan gelen mesajı açtım.
"SENİ SEVİYORUM PRENSES "
Kısa bir bölüm ama yorumlara göre bölüm uzayacak.Şimdilik böyle.Upuzun bir bölümle karşılaşmak dileğiyle hoşçakalın ...