Bölüm 4

37 3 1
                                    

 

      Bayramda paylaşamayacağım için arefeden paylaşayım dedim.Gerçi okunmuyor ama olsun.Ben wattpadde yokken bol bol vote yorum oy bekliyHszprzzpriz yapın bana :D Şimdiden iyi bayramlar çok şeker yemeyin sonra kilolara hoşgeldin demek zorunda kalırsınız :D Çok konuştum değil mi ? TM TM gdyorm BN .s.s KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ :*:*:*

   Herkesin inandığı bir şey var körü körüne.Vazgeçmek mi ? Gülenle gülmek,ağlayanla ağlamak mı gerekir ? Aslında  o kadar kolay çalışan beynim herşeyi anlamlandırmaya çalışıyorda neye anlam bulduğunu bilmeden bıkıyor vazgeçiyor hemen.Neden kalbim bu kadar acıyor ki.Üstelik değersiz önemsiz bir hayvan için.Sıla'yıda onu da çok üzmüştüm.İkisinden de uzak durmalıydım.Zaten Koray'ın amacı belliydi.Uçkuruna düşkün aptal erkeklerden.Ama Sıla ondan nasıl uzaklaşabilirim ki.Sıcakkanlı sevimli çok iyi biri.

   Bugün okulun ilk günü.Düşünmem gereken daha önemli şeyler vardı değil mi ama ? Banyoya doğru yürüdüm.İyi ki kendime ait bir banyom vardı diye düşünürken küveti ılık suyla dolduruyordum.Duş kitaplardan sonra en iyi dostumdu benim.Kitaplar kadar rahatlatıcı.Kendimi ılık suyla dolu küvete bırakırken hayatımın ne kadar boktan olduğunu düşündüm.Sahi ne için yaşıyordum ben? Annem için mi ? Sanmıyorum.Babam için mi ? Kimim vardı.Ailem mi? Eğer biz bir aileseysek bu dünyada aile kavramının bir anlamı yoktu.Belki bir kardeşim olsa herşey daha güzel daha yaşam dolu olurdu.Onun için yaşayabilirdim mesela.Onun için annem ve babamla ilişkimi daha samimi tutabilirdim.Benim için ne yapmışlardı ki ? Onlar benim isteklerimin maddi bir değerde olduğunu düşünüyorlar.İçleri rahat.Nasıl olsa herşeyim vardı değil mi ? Şuana kadar anlamadılar.Zaten anlamalarıda birşeyi değiştirmez artık.Biz aynı evde yaşayan yabancılardık.On yedi yıldır bu değişmez bir kuraldı ve değişmeyecek olan...

   Tos pembe pantolonumu ve siyah,bol tişörtümü hızla giydim.Lacivert converselerimi de ayağıma geçirip saçlarımı kurutmaya başladım.İnce bir eyeliner çektikten sonra çilekli parlatıcımı dudağıma yaydım.Koyu bir rimelle makyajımi tamamladım.Okulum bir kolej olduğu için makyaj yasak değildi.Çanta kullanmayı sevmediğim için biraz para ve telefonumu cebime tıkıştırdım.Uzun sarı saçlarımı tel toka yardımıyla ensemde dağınık bir topuz yaptım.İki yanımdan dökülen saçlarıma dokunmadan mutfağa indim.Meyve suyu ve sandiviçimin yarısını mideme indirip evden çıktım.Çağırdığım taksiyi beklerken Sıla'nın da Koray'ın arabasına binerken gördüm.Taksiye atlayıp yavaş bir müzik açtım.Kulaklıklar da iyi bir dosttu.Evet cansız varlıklarla iyi anlaşıyorum.

   Okulun kapısından içeri girdiğimde bana doğru gelen Buse'ye gülümsedim. Bu kız her zaman nasıl bu kadar tatlı olmayı beceriyordu ki.Dizinin üstünde çiçekli beyaz elbise nasıl da yakışmıştı.Ah yine o mesaj ya."Seni seviyorum prenses" mesajları artık canımı sıkmaya başlıyordu.Sanki dalga geçilecek başka biri yok.Hah.

SENİNLE BİR ÖMÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin