GECİKME İÇİN ÜZGÜNÜM MULTİMEDİA:ARYA ŞİMDİKİ VE MELENA'DA DEĞİŞTİĞİ HALİ
SEVİYORUM SİZİ :**
“babaannem? Hani şu babam sırf seninle evlendi diye babamla olan bütün ilişkisini kesen ve tam 18 yıldırevimize ayak basmamış babaannem öylemi?”
“kızım sakin olurmusun”
“ne sakin olucam ya yıllardır gelmemiş de şimdi mi aklına gelmişiz?
“bak canım biliyorum” diye söze girdi babaannem
“neyi biliyosun ha ? neyi biliyosun babamı kaybettiğimizden beri yaşadığımız şeylerden haberin varmı. Benim babamın her anneler gününde uzaklara dalıp giden gözlerinden haberin varmı?”
“bak biliyorum yaptığım büyük bir hataydı ve bunun için hem senden hem annenden binlerce kez özür dilerim. Ama senin yardımına ihtiyacım var.”
“he diyorsun ki yıllarca halimden memnundum şimdi işim düşünce özür dilemeye geldim.”
“kızım sakin olup otururmusun?” diyerek oturduğu koltukdaki boş yere elini vurdu.
“evet dinliyorum.”
“babanın bir kraliyet ailesinden olduğunu biliyorsundur. Ben iki sene sonra tahtan inicem ve baban hayatta olmadığı için tahtın yeni varisi de sen oluyorsun senden istediğim şu ana kadar yaşananların hepsini bir kenara bırakıp benimle birlikte melena ya gelmen ve tahtın başına geçmen.”
“şaka mı yapıyosunuz? Ne demek kraliyet ? taht? Hayır şaka yapıyosanız hiç komik değil.”
“dünya da anayasal monarşi ile yönetilen biçok ülke var”
“tam olarak benden ne istiyorsunuz?”
“ilk olarak bana siz li biz li hitap etme ben senin babannenim. Ve ikinci olarak senden benimle menehana gelmeni ve zamanı gelince tahta çıkmanı istiyorum. Ve athta çıkana kadar davetlerde ve özel resepsiyonlarda benim yanımda melena prensesi olarak bulunmanı istiyorum”
“b-ben bunu yapamam yani ben hayatımda hiç düğüne bile kaltılmadım”
“merak etme eğer teklifimi kabul eder benimle melena ya gelirsen seni bir prenses gibi eğitmek için bekleyen birsürü hoca var.”
Bakışlarımı babaannemden anneme çevirdim annem elimi güven verircesine sıkıp hafif bir tebessüm ile kafasını aşağı yukarı salladı. Tekrar babaanneme döndüm ve;
“Tamam kabul ediyorum” dedim
“ah teşekkür edirim tatlım.” Dedi ver eve girerken kapıda gördüğüm adama seslendi
“Alexander hemen uçağı hazırlat prensesi ikna ettik”