6.BÖLÜM-MACARON

96 6 1
                                    

SELAM BÖLÜM BAYA GEÇ GELDİ FARKINDAYIM, ÖZÜR DİLERİM.

MULTİ ARYA VE  MACARONLARI 

İYİ OKUMALAR..

***************************************************

"Evet al nefes"

"......"(nefes alma sesi şeysii)

"ver"

"üffff"

"tekrar al nefes"

"..."

"ver"

"üfff" Evet tamda tahmin ettiğiniz gibi şu çok sevgili hocamla pilates yapıyoruz. Tamam kadını ilk gördüğümde muhteşem fiziğinden etkilenip pilates aşkıyla dolup taşmıştım ama ben nerden bileyim beni şekilden sekile sokacağını. Elinsaf be kadın daha ilk dakikadan insan şekilden şekile mi sokulur ya tamam daha henüz çok bişey yapmamış olabiliriz ama ben üşengeç bi kızım.

"Evet Arya şimdi kollarımızı omuz genişliğinde açıyoruz ve  ayaklarımızı topun üzerine koyuyoruz. Şimdi nefes al ve topu ayaklarınla it. Nefes ver ve topu kendine doğru çek"

hocaya 'ne diyon sen canısı' bakışlarımı atarken herekete geçtim ne demişti bu mal karı? heh 'kollarımızı omuz genişliğinde açıyoruz' neyse kolaymış açtık. sonra? 'ayaklarımızı topun üzerine koyuyoruz' hadi Bismillah diyerek ayaklarımı topun üzerine doğru uzattım. ve GÜM!

"Arya iyi misin?" saçmalamayın tabiki düştüm 

"Çok çok iyiyim hatta o kadar iyiyim ki  jamie Dornan beni evlatlık alsa en az bu kadar iyi olurdum allam yaa " diye söylenirken kapıda durmuş halime kahkaha atan Anna'ya bütün kötü bakışlarımı atarak çok sevgili(!) hocama döndüm. 

"evet nerede kalmıştık?"

****

"Anna?"

"hmm"

 Evet şu an film izliyoruz başlığı altında twitter, instagram vb. sosyal medya hesaplarımızda takılıyoruz.

"sen hiç aşık oldun mu?"

"Nereden çıktı bu şimdi ?"

"Bi arkadaşımın hesabında eski sevgilimin fotoğrafını gördümde aklıma geldi"

"Anladığım kadarıyla bi kuyruk acın var hala bu soruyu sorduğuna göre"

"Yok be. Yani tamam onla çıkmadan önce aşırı çekiciydi aşırı cooldu ve ulaşılmazdı ama işte ulaşınca ne mal olduğunu anladım. Daha iyilerine layık olduğumuda tabi."

"Nasıl yani?"

"Şöyle; ben bir Supernatural, The originals, Teen wolf'tum o ise Akasya durağı. Ben isim, şehir, hayvan oyununda l harfine Los Angeles yazıp geçiyodum o Lüleburgaz. Yani anlayacağım farklıydık biz. Aman salla şimdi bunu da ben bi film izlemiştim aynı benim durumumda bi kız vardı ama bu kıza koca ararken bilmem ne prensi bilmem ne dük'ü falan bakıyolardı ben kimle evlencem yaa hayır yani şimdiden söyleyeyim prens Harry'den aşağısı kurtarmaz "

"he Arya zaten Haryy'de seni bekliyodu dimi kırmızı halıları sermiş"

"Aman iyi be gidiyorum ben"

"Hey nereye"

"canım sıkıldı bişeyler yemeye"

"ye ye sonra gelip bana ağlama ama 'pirins hiri bini nidin bikmiyi' diye"

"Aman kurban olsun o Harry bana"

"Aaa senin haberin yok mu?"

"Neyden haberim yok mu?"

"Saray'dan duyuru yayınlamışlar kraliçe Elizabeth ne kadar üzgün olduğunu belirtmiş sen torununu istemedin ya"

"ayyy ne kadar komiksin sen"

 Anna'ya kınayıcı bakışlar atarak çıktım odadan ve mutfağı bulmak için yola koyuldum. 

Ama bulamadım.

Ne var yani hala alışamadıysam eski evimizin olduğu sokağın tümünden bile daha büyük burası.

ortalıkta gördüğüm ilk yardımcıya yolu sordum ve mutfağı buldum. Buna solucan Nehir diyişiyle koca bir OMG denir. Allahımmm cennete düştüm haberim mi yok? direk tezgahın üzerinde duran macaronlara yöneldim ve Allah ne verdiyse yemeye başladım.  Tam kendimden geçmiştim ki kapıda babaannem belirdi.

"Arya?"

"Babaanne?"

"Ne yapıyosun sen burada?"

"Valla dışarıda biz mutfağa birşeyler yemek için geliyoruz ama burada bilemicem ayrı bi alem olduğu için."

"Arya uzaydamışsın gibi davranmasan mı?"

"Yok canım o kadar da değil"

" Neyse bak dolabın üzerinde bi liste var diyetisyen verdi. şu dolabın içinde de light atıştırmalıklar var. Bırak bu kalorili şeyleride onlardan ye."

"Tamam" babaanneme bütün sevimli kız bakışlarımı attım ve çıkmasını bekledim madem ulu orta yiyemiyorum bende odamda yerim mantığıyla başladım kurabiyeleri ceplerime doldurmaya. bikaç tane sağa,bikaç tane de sola heh şunuda şuraya soktuk mu tamam.

"ARYA HEMEN O CEBİNDEKİLERİ BOŞALT VE ODANA ÇIK. YABANCI DİL HOCAN BİRAZDAN BURADA OLUR!"

ACEMİ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin