Ő az aki elrabolta a szívem

6 1 0
                                    

Igen a képen látható ember ő. Azt mondhatom,hogy nekem a nagy Ő !
A neve Á****. Nem a legjobb és legpucosabb név de számomra életváltoztató név. Az ő neve hallatán olyan nagyokat dobban a szivem mint máskor soha. Az ő nevének hangoztatásával nem tudok betelni. Na de beszélek egy kicsit a jelleméről is. A nagy Ő eléggé vallásos ember, nem szereti ha mellette vagy a környezetében csúnyán vagy neveletlenül viselkednek. Számomra vagyis inkább az én szememmel nézve nem az a tipikus férfi. Nekem ő a megtestesült Isten. Kedves de ugyanakkor szigorú ember is tud lenni. Őszintén nem tudom mi fogott meg benne.
A haja és a szeme ugyan olyan barna akárcsak nekem. A kis aranyos mosolygása engem valahogy transzba tol. Teste férfias,hasa kockás,és van egy olyasmi különleges testtartása amit ha látok akkor ujra és ujra szerelembe esek.
Imádom ha énekel. Amikor gondol egyet és népdalokat énekel csak halkan hallgatózom mert odavagyok érte. Imádom beszéd közbe az arcát nézni mert miközben férfias de mégis vékony hangja áthalad a hallocsatornáimon és átjárja a testem legkisebb részét is és eközben eltelek a látványával kényszertelenül is kiráz a hideg. Mivel állatokkal és gazdálkodással dolgozik az ember azt gondolná,hogy egy ilyen embernek nem kellemes az illata. Ebben nem értek egyet. Állítólag akit az ember szeret annak az illatát imádja a legjobban. Ezzel én is igy vagyok. Imádom az illatát,semmihez sem lehet hasonlítani azt a menyei illatot ami betölti az egész testem ha vele vagyok.
Igen, sajnos van egy rész amit nem akartam leirni de hamár róla bészélek akkor ezt is leírom. Ő egy négy gyerekes apa akinek van egy feleség is. Nyilván nem örülök ennek de legalább ő boldog. A legnagyobb fia akárcsak mintha az enyém is volna. A neve Péter. Péter valahogy olyan mint mi ketten. Olyan mint ő és gondolom ezért is szeretem őt a legjobban.
Ennyit róla :))

Lehetetlen volna?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang