Taksiden inip üstümdeki ceketi düzelttim. Ellerimi saçımdan geçirip ihtişamlı gece kulübünün önüne doğru adımladım. Büyük bir nefes alıp karanlık kapıdan geçtim. İçeriyi sarmış olan dumana ve müzik sesine karşılık çarpık bir gülüş atıp barmenin yanına doğru ilerledim.
Birkaç gün önce gördügüm sarışını aradı gözlerim. Birkaç tur locaya bakıp bıkkınca önüme döndüm. Barmen yeşil gözleriyle beni soymaya başladı. Bakıştık. Tezgah el verdigince dakikalarca süzdü.
Tekrar göz göze geldigimizde konuştum. "Buzlu viski"
Havalı bir bakış atıp arkasındaki tezgaha döndü.
Hızlı şekilde bardağı hazırlarken kıyafetlerini süzdüm.Sıkı deri pantolonu ve siyah sıfır kol tişörtüyle dövmelerini gözleri önüne sermişti. Bardakları yerleştirirken arada saatini geriye ittiriyordu.
Önüme bardağı koyup çapkın bir gülüş attıgı sırada kafasını hızlıca giriş kapısına çevirdi. Gülüşü büyüdü, iç çekerek önüne döndü. Merakıma yenik düşerek kapıya döndüm.
Ayaklarındaki siyah-beyaz supra, bacaklarını sıkıca saran siyah yırtık kotu, beyaz boynunu ortaya seren parlak ipekten olan bol gömleği. Beyaz kaslı gögüsünün ve boynunun dahada parlamasını sağlayan demir bir choker ve birkaç tane kolye vardı.
Yutkunarak yüzüne baktım dolgun dudaklarının arasında tuttugu lolipop yavaşça ağzının içinde dönüyordu. Gözlerine bugulu bir makyaj, alaycı ve seksi bir bakış ev sahipligi yapıyordu. Sarı saçlarının çoğunluğu sol tarafa doğru taranmış kurutma makinesiyle hoş bir şekil verilmiş. Yolunası görünüyorlar.
Kapıdan girer girmez birkaç kişi onu karşılamış, kapının önünde konuşmaya başlamışlardı. Eli lolipopun çubugunu buldu, lolipopu yavaşça ağzından çıkartıp parlak pembe rengin görünmesini sağladı.
Parlak şekeri dudaklarına sürüp tekrar ağzına yerleştirdi. Yanındaki kişilerle hızlıca içeriye adımlayıp büyük piste doğru ilerledi.
Önümdeki bardağı alıp piste yakın bir masaya yerleştim. O kadar insan içinde hala dikkatimi çektigi için gülümsedim. Göz göze geldik. Göz kırptı. Cevap olarak dişimi dudağıma geçirip göz kırptım.
Yanıma geldi. Kollarını masanın üstüne koyup gözlerimin içine baktı. Etkileyiciydi, ve bunun farkındaydı.
Lolipopu ağzının içinde çevirip konuştu. "Jimin, Park Jimin" ince sesi biraz boguk çıkmış buna karşılık gülümsemişti. Dolgun renkli dudakları hoş ve öpülesiydi. Bardağımı elime alıp içmeden önce konuştum. "Jungkook, Jeon Jungkook"
Bir yudum alıp bardağı elimde çevirmeye başladım. Agzındaki şekeri çıkartıp bardağımın içinde birkaç kez çevirip tekrar ağzıyla buluşturdu.
Söylemiştim, seksi olduğunun farkındaydı. Bunu kullanmaktan çekinmiyordu. Yanıma geldi. Elimden bardağı alıp hızlıca masaya bıraktı. Beni kedisine çevirip bacağımın arasına yerleşti. Kalın penisini hissedebiliyorum. Hissettigimi fark edip biraz daha yaklaştı, beni hissettigine emin oldum.
Boynunu sağa yatırıp bana yer açtı. Dilimi ince chokerı umursamadan boynunda gezdirdim. Hoşuna gitti, yaklaşabileceği kadar yaklaştı. Boynunu olabildiğince yatırıp bana yer açtı.
Sertçe dişimi geçirdim. Birkaç iz bıraktım. Kısıkça inleyip kollarını boynuma doladı. Hala lolipopu emdigini duyduğumda daha sert dişlerimi geçirip boynundan uzaklaştım.
Gülümsüyordu. Gözleri ıslanmış dudaklarının rengi dahada koyulaşmış saç dipleri ıslanmıştı. Dudagının sol yanına dudağımı sürttüm. Titredi. Dilimi, dudağının kenarına değirdim, ağzını araladı. Dilimi yanağından kulağına doğru ilerlettim.
"O lolipopu emdigin gibi beni emmeni istiyorum Jimin"
Ağzını kulağıma yaklaştırıp şekeri daha sert emmeye başladı. Ellerimi ince beline sarıp dahada kendime yaklaştırdım.Boynuna iz bırakmaya devam ettim. Yavaşça geri çekildi. Şekeri viski bardağının içine bırakıp dudaklarımızı buluşturdu. Aldığım şeker tadıyla dudaklarına daha çok asıldım.
Nefesi kesildiginde geri çekilip dudaklarıma nefesini vererek konuştu. "Bu gece bana eşlik et Jeon"
Anladığınız üzere 2.bölüm smut
Okuduğunuz için teşekkür ederim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolipop: Kookmin
Historia Corta"O lolipopu emdiğin gibi beni emmeni istiyorum." +tamamlandı+