Medyada: BANGTWİCE♥
TZUYU'nun anlatımından;
Son zamanların en iyi kız ve erkek grubu olan BTS ve TWİCE'yi bir yaz kampına göndermek için şirketler anlaşmıştı ve bizde bu anlaşma için şuanda hazırlanıyorduk çünkü yaz kampına yarın gidicektik. Dolabımdaki yazlık kıyafetlerimi bavuluma yerleştiriyordum momo yanıma geldi ve "Tzuyu siyah bikinim sende mi?" dedi hayır bende değildi ama kimde olduğunu çok iyi biliyordum "hayır unni bende değil ama kimde olduğunu biliyorum" dedim momo hemen "kimde?" dediğinde momonun elini tuttum ve sana'nın odasına götürdüm "sananın odasında alırsın artık ondan tabii alabilirsen" dedim göz kırparak ve odama gittim..yaklaşık 15 dakkika sonra hazırlanmıştım herkes hazırdı momo zor olsada sana'nın elinden bikinisini almıştı.Şirketin gönderdiği arabalara binmiştik hepimiz "Tzuyu" dedi jungyeon "efendim unnirella" dedim gülerek "farkında değilim sanma maknea" dediğinde anlamamıştım " neyin?" dedim şaşırmış bir şekilde gözleriyle ayağımı gösterdi ve "ayakkabımı giymişsin maknea neyse ayakkabım sana,size kurban olsun" dedi elimle kalp yaptım o sırada sana momoya "Sen bir jungyeon olamadın momo"dedi homurdanarak "oh olsun sende her gözümü kırptığımda bikinimi çalma"dedi momo o sırada chaeyoung "kızlar tamam kavga etmeyin" dediğinde momo ve sana 'tamam'anlamında salladılar 1saat sonra yaz kampınnı yapacağımız otele gelmiştik. oppamı görücektim araba beni tutmuştu bu yüzden kızlarla otele geçmemiştim otelin etrafında yürüyordum yavaşça ki birinin bana çarpmasıyla ağız üstü yere düştüm..
Merhaba sevgili okuyucular :d
bu bir TZUKOOK hikayesidir :d
vote lütfen♥ ve hangi kişilerin shipini istiyorsanız yazın :d
yarın yeni bölüm gelir :d
♥♥♥♥♥♥♥♥♥G Ö R Ü Ş Ü R Ü Z♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER (TZUKOOK)
AdventureBaşını çok büyük bir beladan kurtarmak için beni seçti.. ve yardım etmek için teklifini kabul ettim..