Tzuyu yardım et.

61 9 12
                                    

yere düştüm...

hemen ayağa kalktım ve kim olduğuna baktığımda bana aval aval bakan bir jungkook gördüm

"sen jungkook ne yaptığını sanıyorsun?" dedim hafif bir sinirle jungkook "özür dilerim birinden kaçıyordum.." dedi ve cümlesine devam edicekti ki arkasından 2 adamın geldiğini gördüm "Bakın beyefendiler benim sevgili var hatta şuanda yanımda duran bayan benim sevgilim" dedi ve elimi tuttu ben olayın  bana verdiği şaşkınlıkla hiç bir şey demeden jungkook'a baktım adamlardan biri "eğer bir daha sokak ortasında genç kızlara yavşarsan sana bedelini ödetiriz" dedi yanındaki adamlardan biri "sadece sarhoştum" dedi jungkook ve adamlar gitti "Tzuyu bana yardım etmen gerek" dedi bana bakan bir jungkook "neden? ve hangi konuda?" dedim şaşkınlıkla "Şimdi ben çok kötü bir şey yaptım bir kızla birlikte oldum 1gecelikti ama kız benim peşimi bırakmadı bende peşimi bırakması için ona benim bir sevgilim olduğunu söyledim ve o'da buraya gelmiş yani otele" dediğinde şaşkınlıkla sordum "o adamlar kızın abisi miydi?" dedim "hayır ben sarhoştum ve bir kızı öpmüşüm bu yüzden adamlar beni kovalıyorlar ırz düşmanı sandılar her halde neyse şey.. bana yardım eder misin?" dedi ne diyeceğimi bilmiyordum..

                                              Merhaba sevgili okuyucular :d 

                            acaba jungkook'un yardım etme teklifi  konusunda ne cevap vericek :d 

                   sizi fazla heyecanlandırmadan yeni bölümü bugün yada yarın atarım wattpad'de  :d

                                             ♥♥♥♥♥♥♥♥♥G Ö R Ü Ş Ü R Ü Z♥♥♥♥♥♥♥♥♥


GAME OVER (TZUKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin