Tamam kabul ediyorum

59 7 1
                                    

ne diyeceğimi bilmiyordum...

evet kararımı vermiştim yardım edecektim ama beni ona meraklı sanmasın diye biraz inatlaşmalıydım nede olsa sonra kabul edecektim dimi içses? hıhı tzuyu dedi içsesim şaşırdım mı no her zaman ki hali işte "Tzuyu cevabın ne?" dedi jungkook evet naza çekelim kendimizi dedim içsesime i harfini büyüterek tabii ki "bilmem ki" dedim "Tzuyu lütfen.." dedi ve cümlesine birini gördükten sonra devam etti "ha! bir bu eksikti kız gelmiş" dedi "Tamam o zaman oyuna başlayalım kook"dedim "Jungkooooook ah hadi bana sevgilini göster"dedi çakma sarışın hemen lafa atlayarak "Buyur ne istedin ha! bu arada ben jungkook'umun sevgilisiyim" dedim koyu yazılan yerlere vurgu yaparak "Ah jungkook beni bu sürtükle mi aldattın kendimi aşalık biriymiş gibi hissediyorum" dedi hemen lafa atladım "eh öyle değil misin zaten" dedim jungkook hemen kulağıma eğildi ve "teşekkür ederim" dedi ve rol icabı yanağımdan öptü çakma sarışın ise sanırım kıskançlığından ağlar bir vaziyete gelmişti ki topuklarını vura vura yanımızdan ayrılmıştı "sağol diyemeyeceğim çünkü senin durumunda olmak isteyen bir sürü kız var" dedi ukala ukala jungkook bey "ukalaya bak sen neyse oyun bitti mi?" dedim "Ohoooo kızım daha yeni başlıyoruz ne bitmesi" dedi jungkook ve hava karardığı için oteldeki odama geçtim kızlardan 156 tane mesaj 300 arama vardı ve çoğunluğu nayeon'dan geliyordu hiç birine cevap vericek halim yoktu bu yüzden sabah sakin bir kafayla her şeyi unilerime anlatıcaktım...

                                              Selam okuyucularım♥

                                   Bölüm nasıldı?♥                                        

çakma sarışının resmini atıcağım ♥

                                                                    ha bu arada  ben gerçekten @momohairi'den özür dilerim dün yayımlıyıcaktım bölümü internet şifresini abim değiştirmiş bu yüzden giremedim ama bugün verdi şifreyi ve girip ilk işim bunu yazmak oldu içtenlikle özür diliyorum ondan♥ bölüm yarın gelir♥ 

                                  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ G Ö R Ü Ş Ü R Ü Z ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

GAME OVER (TZUKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin