Soo Bin'in ağzından;
"HUH sence kandırabildik mi dersin?" dedim jung kook'a bakarak jung kook benim eski bir arkadaşımdı ve benden tzuyu için neden derseniz diye söyliyeyim; jung kook bizim bu tzuyu'ya aşıkmış (EFET efet yaşlı teyzeler gibi konuştum xd) "İnanmıştır ya yani inanmıştır" dedi jung kook "Hayır yani ben bile inandım" diyerek jung kook'a baktım gerçekten seviyor sanırım "Gerçekten seviyor musun tzuyuyu?" dedim bir nefeste jungkook sanki bir yerlere dalmıştı kolunu cimcik'ledim ve "sana diyyorum huhu" dedim "evet seviyorum hemde çok ama kim sevmez ya onu baksana çok tatlı ağzını burnunu mıncırasım geliyor" diyerek cevap verdi aptel aşığk "ehehehe neyse ben tzucuklarımın yanlarına gidiyorum bays" dedim odadan çıkarken oda elini sallayınca odadan tamamen çıktım ve tzuyucuklarımın yanına gittim. "Gerçekten sevgilin mi jung kook?" diyen nayeon'a baktım 'Hayyır tabiiki değil' desem bunu üzülmesin diye tzuyuya söylerdi. Buna emindim. "Evet sevgilim hatta 1aydır beraberiz." dediğimde nayeonun yüzündeki üzgünlüğü görmüştüm "Neden üzüldün?" diye sorunca anında cevapladı "Of ne biliyim ki bizim bir tanecik makneamızın üzülmesini istemem,istemeyiz." bende istemem ama her şey aşk için be nayeon "Hmm neyse ben gidiyorum bay bay" dedikten sonra hızlıca otele girdim ve odama girip kısa bir duş aldıktan sonra telefonumdan instagrama girdim.
Jung Kookun ağzından;
Tzuyu'nun instagram'da yeni bir fotoğraf paylaştığını görünce hemen fotoğrafa tıkladım
Bu fotoğrafı paylaşmıştı. Ve altına "Ne kadar'da üzücü bir gün :(" yazmıştı. Ay yerim üzücüymüş.
"Jung kook" diyen sese döndüğümde karşımda Tzuyu vardı. "Ne ay şey yani efendim" dedim saçlarımı düzeltirken. Sana bir şey itiraf etmem lazım. Et manasında kafamı salladığımda: "Jung kook ben sanırım seni..." dediğinde yere düşmüştü. Ne oluyor derken arkadan elena'nın tzuyu'nun sırtına bir iğne batırdığında gördüm "Benim olucaksınız jung kook bey" diyip gülümsedi ve gitti elena.
Selem ben geldim. Yazarınız. xd arkadaşlar uzun zamandır yoktum bazı nedenler yüzünden♥ iyi okumalar♥
♥Görüşürüz♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER (TZUKOOK)
AdventureBaşını çok büyük bir beladan kurtarmak için beni seçti.. ve yardım etmek için teklifini kabul ettim..