Yoona vezla Jungkooka na vozíčku kvetoucí zahradou. Po dlouhé době se zase dostali ven na čerstvý vzduch. Společně se smáli, bavili se, jako by se znali leta. Když už nastalo ticho, nebylo to proto, že si neměli co říci, bylo to to příjemné ticho, kdy si užíváte přítomnost toho druhého. Nedalo se nevšimnout, jak po sobě neustále láskyplně pokukovali, či si věnovali zamilované úsměvy, přičemž se kolemjdoucí pacienti a zdravotní sestry rozplývali nad jejich roztomilostí, myslejíc si, že dvojice hrdliček tvoří pár.
Po vrácení se do Kookova pokoje si Yoona sedla na postel, houpajíc nohami. Oba dva se usmívali, načež Jungkook přerušil ticho mezi nimi svou otázkou.
,,Budeš moje přítelkyně? N-nikdy jsem se necítil tak, jako s tebou. Všechno mi připadá lepší. Já- mám tě opravdu hodně rád, víš? Nemusíš odpovídat hned, dej si na čas,'' domluvil chlapec na vozíku s králičím úsměvem.
,,TaeTae! Kdo to je?'' zeptal se Jimin doktora, který přesunul pohled od televize, věnujíc ho jeho rozkošnému příteli, jenž měl v rukou jeho mobil, na němž se v galerii vyjímalo několik set fotek YoonKook.
,,Jiminie, tohle je Sušenka a Cukřenka. Mí dva nejdražší pacienti. Můj ship stávající se realitou!'' vykřikl Taehyung, načež si jeho drahá polovička zacpala uši.
,,Ow, p-promiň Minie, TaeTae zapomněl, že nemáš rád křičení,'' pohotově se omlouval mladší, následně uklidňujíc staršího, protože ten neměl daleko od pláče.
Taehyung nakonec svou lásku objal, šeptajíc mu sladká slůvka, aby se nižší, který byl jako maličký velmi citlivý, uklidnil.
ČTEŠ
Miss Sugar [YoonKookCZ]
Fanfiction,,Takhle necítím tu bolest, jsem jiný člověk. Dokážu zapomenout na všechno." Upozornění!! Autorka vydává nekvalitní kapitoly pomaleji než kdokoli jiný. Čtěte na vlastní nebezpečí.