💛 XVI 💛

231 27 0
                                    

Yoongi a Jungkook už jsou spolu měsíc. Jeden měsíc je sestry tajně a závistivě sledují na chodbě při líbání. Měsíc si říkají miluju tě. Měsíc si věnují láskyplné pohledy. Měsíc jsou bláznivě zamilovaní. Měsíc se jejich city prohlubují. Po měsíci se Kook stále nemohl dozvědět důvod, proč je Gi v nemocnici. Vždycky to nějak zamluvil, například musím si spravit make up.

Byl pátek, Jungkook a Yoongi mířili společně na filmový večer. Než tam ale stihli dorazit, Yoongi se zastavil.

,,Co se děje?'' zeptal se ho Kook starostlivě.

Yoongi jen zakýval, ale hned po tom se mu podlomila kolena. Jeho tělo dopadlo na studenou zem. Vše v Jungkookově světě se v tu chvíli zastavilo. Rozšířili se mu zorničky, dýchal hlasitěji, nemohl se ani pohnout. Celý se třásl, hledíc na nehybného Yoongiho. Po čele mu stékal pot. Po chvíli se probral, ihned začal křičet o pomoc.

,,P-prosím, pomocte mi! Pomoc! Notak, h-onem!'' propukl nakonec v pláč chlapec.

A/N: I luv yaaaa~
Opravdu hodně si vážím, že jste mi popřáli.. Moc to pro mě znamená, proto tento díl věnuju vám. A ještě jednou vám potřebuju sdělit, MILUJU VÁS 😍😚😘💚💛💜💙❤💕💖💗💘💝💞💟💓

Umm a omlouvám se, že jsem tak dlouho nevydala další díl.. Z toho důvodu přidám ještě dva!

Miss Sugar [YoonKookCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat