Selam bu hikayeyi arkadaşımla beraber yazıyoruz. Umarım begenirsiniz
SİZİ SEFİYOZ ♥
Selam ben Masal. Bu yıl liseye başladım. Aslında daha başlamadım. Yarın okulun ilk günü. Ben yakın arkadaşım Ada ile aynı okuldayız
Ben kendimden bahsetmeyi unuttum. Ben Masal Gündüz. Çakma sarı düz saçlarım ve mavi gözlerim var. Düzgün bir fiziğim var.
Ortaokuldan beri en yakın arkadaşım olan Ada ile yine aynı sınıfta olacağız. Aslında Ada ile yakın arkadaşız ama gerçekten ağda günlerini kaçırmaması lazım. Okulda bıyıkla dolaşıyodu kız yaa
Neyse bi de halay falan çekip duruyo. Tam bir kıro tamam benim de içimde kırk bir yan olabilir ama onun içinde kıro bir yan yok onun her tarafı kıro
ADA'DAN
Selam ben Ada. Yarın ******* Fen Lisesinde ilk günüm olacak. Bakın fen lisesi olduğunu bilerek belirttim ki cahil olmadığım belli olsun.
Biraz kendimden bahsedeyim. Kahverengi saçlı -koyu- ve saçlarıma zıt bir şekile soluk mavi gözlü. Güzel bir kızım.
En yakın arkadaşım Masal ise hanım hanımcık bir kız. Onunla bu yıl da aynı sınıfta olacağız. Bir yıl daha onun hanım hanımcık hallerini çekmek zorundayım.
Yarın okulun ilk günü şu fayişeyi ariyim de beraber alışverişe gidelim. Salak falan ama zevkli kız.
MASAL'DAN
Şimdi ben size bu Ada'yı çok erkek fatma olarak tanıttım ama değil yani öyle biri olsa benle arkadaş olamazdı.
Neyse telefon çalıyor bakiyim kim arıyor 'Seqsi Panda' evet doğru tahmin Adacığım (!) arıyor. En yakın arkadaşız ama ikimiz de gıcık olunca böyle oluyor
Neyse bakiyim de dicek
ADA'DAN
Dur ben bu kızı be diye kaydetmiştim bakiyim 'Seqsi Tavuk' evet bu kesin o çünkü biz birbirimizi saçma şekillerde kaydediceğimize söz vermiştik.
Çalıyor....Çalıyor....Çalıyor
"Efinim" diye açtı telefonu benim salak arkadaşım.
"Şey knk ben dicektim ki bu gün alışverişe mi çıksak malum yarın okul başlıyor ve benim giyecek bişyerim yok"
"Tamam o zaman her zamanki yerde.." dedi ve ben de çam ettim
"Yarım saat sonra"
Ve kıkırdayarak telefonu kapattım.
Şimdi benim hazırlanmam lazım sonra hanınefendiye layık biri olamıyoruz. Dolabımı açtım ve ne giysem diye düşünmeye başladım. En sonunda dar paça yırtık bir kot üstüne beyaz the Beatles tişörtümü giyim.
Daha on beş dakika var o zaman biraz makyaj yapabilirim. Şeftalili parlatıcı rimel ve eyeliner sürdüm.
Saçlarımı da saldım mı artık hazırım
5 dakika kaldı artık çıksam iyi olur
MASAL'DAN
Kocaman gardırobumun karşısında be giysem diye düşünürken aklıma geçen hafta aldıklarım geldi.
Dar paça beyaz bir kot üstüne göbeğinin biraz üzerinde biten su yeşili salaş bir tişört.
Klasik makyajımı yani şeftalili parlatıcı rimel ve eyeliner'i durdum ve artık hazır sayılırdım.
Saru düz saçlarımı da açıp salık bıraktım. Yine çok güzeldim.
5 dakika kaldı artık çıkmam lazım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Dostluk Hikayesi
HumorOrtaokuldan beri aynı sınıfta olan iki genç kızın asla bitmeyen dostluğunun hikayesi ALLAH'IM BİZ NEREYE GELDİİİİK. NEREYE BAKSAN TAŞ. HAYIR YANİ BİRİ ODUN OLSUN YOK. BEN DE YAPIPABİLECEK EN MANTIKLI ŞEYİ YAPIP YANIMDAKİ UBER YAKIŞIKLI VARLIĞA DÖNDÜ...