BDH - 3

85 3 0
                                    

ADA'DAN DEVAM

Şimdi devam edrlim okula gittik . Masalla beraber aslında okul iyi geçti. Yeni çok taş çocuklar geldi öyle çok yoruldum . Tabi masal şuan ne yapıyo bilmiyorum. Okul bazen ii gecio ama genellikle iğreç. Öyle işte.

AAA ¡ ben masalla buluşcaktım aklımdan cıkmış off kızıcak bana  ;(((( . 

amaaan salla gitsin. O sarışın mavs çocuğu görürüm belki.

Benim yine de Masal'ın yanına gitmem lazım. Ve koşmaya başladım. Çünkü eğer 3 dakika içinde kantinde olmazsam beni kendi bağırsaklarımla asabilir neyse.

Merdivenlere doğru koşarken. Kafamı sert bir yere vurdum. Ve yere yapıştım. Gözlerimi açtığımta gördüğün ilk şey sarışın çocuğun seksi poposu oldu. Anam o ne güzel popo lan.

Sırtına bir şey çarptığından olsa gerek. Ki ben kaslardan hissedebileceğini düşünmüyorum. Arkasını döndü ve düşünecek tek bir şey kaldı.

PİRSİNGİN OLAYDIM TAKAYDIN BENİİĞ

MASAL'IN AĞZINDAN

Nerde kaldı bu kız yaa. Kesin yine bana verdiği sözü unuttu ve yakışıklı çocuk kesmeye gitti. Ama burda da tatlı çocuklar var. mesela iki masa ötedeki çocuğyn -

Oha o gözler ne be. Lens di mi onlar. Hayır benim de mavi de bu fazla değil mi. Gözlerin olaydım ters döner kendime bakardım.

Dedirtebilecek türden bir uzaylı -hani meteorlar uzayda ya ondan eheh ^^ Ebrar espri yaptı gülsenize- kantine girdi. Annem sen gerçek misin lan. Döndü baktı baktı ve göz kırptı. Oha bana göz kırptı.

Kırptı bana göz

O var bana kırpmak eye

Bir Dostluk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin