Rozdział został edytowany.
Po przeprosinach od głównej bohaterki do osoby, którą obrażała, możemy zakończyć temat.
Wszystkie zrzuty ekranu zostaną zamazane tam, gdzie występuje nick autorki.
Dowody na przeprosiny:
Pomińmy ten błąd ortograficzny :'
W 'umowie' jaką zawarliśmy umówiliśmy się, że zamażemy jej pseudonim. Wszystko zostanie tak, jak było.
Ma to robić za przestrogę dla innych autorów.
Na niebiesko są komentarze naszej bohaterki.
.
.
.
.
.
.
.Ostrzegamy, występują przekleństwa. Również przyznajemy, że wziął nas wkurw na to, co się zadziało.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Jeżeli w pierwszym rozdziale napisaliśmy, że nigdy nie widzieliśmy czegoś takiego, to się kurwa, pomyliliśmy.
Ta autorka rozjebała nas po całości i upewniła w tym, że Wattpad powinien być 13+.
Podesłała nam to osoba, która chce zachować anonimowość. Poprosiła nas byśmy się wypowiedzieli na temat zaistniałej sytuacji. Uprzedzając was, nie była to osoba, która uczestniczyła w "dyskusji".
Pierwsza zasada, jaką muszą zapamiętać autorzy.
Na krytykę nie reagujemy agresją. Czytamy ją i próbujemy coś z niej wynieść.
Druga zasada.
Nie używamy argumentu "jak się nie podoba to nie czytaj". Czy kiedyś aUłtorki nauczą się, że to jest najbardziej przeruchany argument i czytamy te "opowiadania" by mieć zdanie na ich temat?
CZYTASZ
Straż V2
LosoweStrażnicy powstali by "wyjaśniać" poszczególnych autorów oraz fenomeny na wattpadzie.