Merhaba biz bu hikayeyi yazmaya 3 kişi başladık. O yüzden kullanıcı adımız da böyle irem , irem ve erdem çok yakın arkadaş olduğumuz için de birlikte yazdık. Umuyoruz ki beğenirsiniz .Bu arada yorumlarınız bizim için çok değerli. İyi okumalar ^_^
************
DAİSY:UFF ! Dolunay yaklasıyor ya güçlerimi yine kontrol edemezsem .En kötüsü de birisine zarar verirsem .Düşünmesi bile korkunç !
LİLLY: Dün gece ben , Daisy , Robby ve Tyler Robbylerdeydik . Çok iyi vakit geçirdik eve dönerken Daisy'de bir farklılık vardı endişeli görünüyordu ara sıra Robby 'e fısıltıyla bir şeyler söylüyordu . Her ne kadar umrumda değilmiş gibi davranmaya çalıssam da çok merak etmiştim sanki benden bir şey saklıyorlardı . Onlarla 5 yaşından beri çok yakın arkadaştık ama ilk kez böyle hissetmiştim . Robby ve Daisy evlerine gitmişlerdi .Tyler da çok saçma bir şekilde beni evime bırakmak için ısrar etti hayır diyemedim . Eve geldiğimde saat 1' e geliyordu ama yediklerimden olsa gerek bi türlü uyuyamadım . galiba uykuya daldığımda 3 gibiydi . Sabah telefonumun alarmını duymamıştım Jack'in attığı günaydın mesajını görünce uyandım . Aceleyle elimi yüzümü yıkadım saçım bir garipti dün yaptığım masa az çok duruyordu beğenmedim bir topuz yapıp üstüme dar koyu jeanımi ve kırmızı gömleğimi geçirdim . Kahvaltı bile etmeden evden çıktım . Ancak Daisy durakta değildi defalarca kez aradım AMA ULAŞILAMIYORDU !
Tyler ın gözünden : Okula geç kalmıstım. Hemen formalarımı giyip dısarıya fırladım. Hemen taksiye atladım araba sürecek halim yoktu akşam Robby ile çok içmiştik. Okula geldim hemen sınıfa girdim daha ders başlamamıştı. Robby ,Daisy en önemlisi Lilly nerdeydi ? Hemen aramam gerek. Sokiyim telefonu evde unutmusum. 3'ü de yok bence önemli olmalıydı okuldan kaçamak yapmam gerekecek. Arka bahçeden kimse görmeden Robby' nin evine gittim. Kapıyı çaldım ve yarı uyanık vaziyette kapıyı actı.
Ben: Dostum nerde kaldın bişi oldugunu sandım ve endişelendim.
Robby: Kusura bakma dün gece Daisy 'le fazla mesajlaştım galiba.
Tyler: Midemi bulandırıyorsunuz.
Robby (kahkaha atarak) : Doğru yapıyoruz desene her neyse içeri gel. Üstümü giyinip cıkalım.
LİLLY: Biraz daha bekledim ama Daisy gelmedi ben de bir umut evlerine gitmeye karar verdim heralde yine geç kalmıştı. Yolda giderken bizim çocukları gördüm .Tyler saatin çok geç olduğunu söyledi gerçekten de öyleydi. Robby de ona katıldı ve Daisy 'nin dün sabaha kadar onunla konuştuğunu ve o yüzden uykusuz olabileceğini söyledi ve onu almaktan vazgeçtik . Aslında benim içim hiç rahat etmemişti ama istemeyerek de olsa okul yolunu tutmuştuk. Okula vardığımızda 2 ders başlamak üzereydi neyse ki benim ilk dersim boştu .
ROBBY: Hava sıcaktı hatta aşırı sıcaktı eve geldiğimde üstümü bi çırpıda çıkarıp banyoya koşmam anlık bir zaman dilimiydi her zamanki gibi banyoda şarkılar söylüyordum çıktığımda en az bir kuş kadar hafif olduğuma yemin edebilirim. Daisy'e mesaj çekmek için telefonuma atıldığımda şarjımın bittiğini gördüm şarja takmayada üşendiğimden bilgisayarımı aldım ve Daisy'e ordan mesaj çektim "Bugün neredeydin? " bekledim ama bir türlü cevap gelmedi başına bir şey gelmiş olmasından korktuğum için telefonumu şarja takıp aramıştım aldığım cevap " Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor..." merakım iki katına çıkmıştı şuanda üzerimde sadece bornozum vardı odama gittim ve rastgele bir pantolon birde tişört aldım saçlarımada hafif şekil verip parfümümü sıkıp evden çıktım . Hassiktir yine telefonu unuttum eve girecektim ama anahtarıda unutmuştum annem gelene kadar eve giremezdim neyse telefonsuz gideyim bari dedim Daisy'lerin evine ulaştım kapılarını çaldım annesi açtı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sır
HorrorHepimizin sırrı olabilir ama onun ki çok farklı hem arkadaşlıklarını hemde aşkını kurtarıp sırrını açığa vurmaması gerekiyor. En iyi arkadaşlarından saklaması gereken bir sır ya onu kabul etmezlerse ? Ya ondan korkup kaçarlarsa ? Ya en ufak bi hatas...