Bugün okulun son günüdür. Esma her zamanki gibi erken kalkıp Eylül ve Bahar'ı uyandırmak için odalarına
gitmiştir.Esma: Bahar uyan artık ya bugün okulun son günü.
Bahar: Ya Esma 5 dakika daha.
Esma: Bahar uyan yoksa soğuk suyu dökerim.
Bahar ayağa kalkar.
Bahar: Bak kalktım. Sen Eylül'ü uyandır.Esma Eylül'ü uyandırmaya gider.
Esma: Eylül bir kez söylüycem eğer uyanmazsan Ali Asaf Hoca'ya gider onu sevdiğini söylerim.
Eylül: Neee!!?
Esma: Duydun işte kalk
Eylül: Tamam kalktım.Esma kahvaltıyı hazırlamıştır zaten kızlar kahvaltısını yaptıktan sonra üzerlerini giyinip çıkarlar. Okula geldikerinde Ali Asaf Hoca Eylül'e baka kalır. Eylül ise aldırış devam eder. Bahar Eylül'ü cimcirir.
Bahar: Eylül ya insan biraz adama gülümser.
Eylül: Bahar saçmalama sanki sevgilim ya da kocam.
Esma: Yakında onlarda olur.Eylül Esma ve Bahar'a yumruk atar.
Esma ve Bahar: Eylül ya.
Eylül: Kızlar olmayacak şeylerin hayalini kurup da kendimizi kandırmayalım. Tamam ona deliler gibi aşık olabilirim ama nolur yapmayın böyle tamam mı??O sırada Ali hepsini dinlemiştir ve duydukları karşısında şok olmuştur. Duyguları karşılıklıdır ve çok mutlu olmuştur hayatta hiç olmadığı kadar.
Ali: Öhöm öhöm. Yerlerimize geçelim arkadaşlar.
Esma: Peki hocam.
Ali: Evet arkadaşlar. Bu zamana kadar beraber üzüldük beraber güldük ama asla birbirimizi bırakmadık ve bırakmıyacağız da. Artık hocanızı görmeye gelirsiniz. Neyse daha fazla uzatmıycam karnelerinizi dağıtayım.Bu sırada Eylül Esma ve Bahar hıçkıra hıçkıra ağlıyorlardı.
Ali: Üzülmeyelim ağlamak yok.
Eylül: Ama hocam sevdiklerimizden ayrılıyoruz ağlamayıpda napacağız.
Ali: Ayrılacağımızı kim söyledi.
Esma ve Bahar sırıtmaya başlar ve Eylül onlara evde görüşeceğiz bakışı atar.
Ali: Arkadaşlar herkesin yolu açık olsun.Herkes dağılır ve sınıfta tek Ali be Eylül kalır.
Ali: Eylül beni sevdiğini biliyorum ve bende seni seviyorum lütfen yanında olmama izin ver beraber atlatalım her şeyi.
Eylül: İstemiyorum.Eylül istemiyorum demiştir çünkü onu öyle hayata sürüklemek istemiyordur.
Ali: Beni istemiyor musun yoksa.
Eylül: İstemiyorum. Lütfen daha fazla uzatmaya gerek yok. ELVEDA.
Ali: Eylül yapma böyle nolur.
Eylül: Ben bir şey yapmıyorum görüşür.
Der ve sınıftan çıkar kızların yanına gider. Eylül Ali'ye söylediklerini aklından çıkaramıyordur yolda çok durgun ilerliyordur. Esma ve Bahar durumu farkeder.Bahar: Eylül neyin var.
Eylül: Yok bir şey.
Esma: Kuzum anlatmak ister misin?Eylül olup biteni anlatır yol boyunca ve bir nebzede olsa pişmandır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Atışı (AlEy)
Storie d'amoreLiseden beri Eylül'e aşık olan Ali Asaf asla pes etmeyerek Eylül'ün gönlünü kazanabilecek mi??