Żyć, czy nie żyć???

4 0 0
                                    

Życie... Takie skomplikowane, takie trudne. Żadne z nas nie pchało się na ten świat. Dla jednych życie to zbawienie dla drugich coś niepotrzebnego, coś co tylko przeszkadza. Śmierć to jedyne wyjście z tej pułapki. Kto się jej podejmie? W odpowiednim czasie pewnie każdy. Niektórzy przyspieszają tą jakże wyniosłą datę. Ale czy warto? Czy warto popełniać samobójstwo? Nie mam swojego zdania. Jednocześnie mam tego życia dość ale też nie mam zamiaru unieszczęśliwiać swoich bliskich. Jak można czuć się w przypadku, gdy ktoś z bliskiej rodziny umiera? Jasne, że okropnie. Nie ma w tym nic dziwnego. Ale pozostaje jeszcze jedna kwestia. Co jeśli w tym dalszym życiu coś się wydarzy, coś co może zmienić całe życie. Przypuśćmy, że pojawi się w nim pewna osoba kobieta czy mężczyzna to już zależy od nas. Z którą relacje będą doskonałe, wkrótce założycie rodzinę, będziecie mieć dzieci. I co wtedy? Tak, nie macie zamiaru odchodzić z tego świata. A może by tak wywrócić powstałą przyszłość do góry nogami? Jesteś do późna w pracy, wtedy wybucha pożar w twoim domu. Dowiadujesz się po fakcie, że twoja rodzina umiera. Koniec końców masz ochotę się zabić. Nic cię nie trzyma na tym świecie. Możesz spokojnie odejść lub żyć z bólem w sercu po utracie rodziny którą kochałeś. To właśnie dla tej rodziny żyłeś. Jak to mówią twoje życie twoje wybory. Jedni żyją mimo wielkich cierpień i bólu drudzy kończą tą ślepą tułaczkę jaką jest życie. Powiedźmy szczerze dokąd my tak naprawdę zmierzamy? Czy Bóg istnieje i po dobrym sprawowaniu trafimy do nieba a po złym do piekła? A może po śmierci nie ma nic, pustka w której będziemy tkwić w nieskończoność? Tak wiele pytań a tak mało odpowiedzi. Nigdy się nie dowiemy co czeka na nas po "drugiej stronie". Dlatego też powinniśmy cieszyć się z najdrobniejszych rzeczy. Z tego, że wstałeś rano śpiochu lub, że pomogłeś komuś. To twoje życie i powinieneś korzystać z każdej chwili, zrobić coś na co miałeś zawsze ochotę lub czego się bałeś. Jasne kiedyś każdy popełnia błędy ale nie warto się nimi długo przejmować. Łatwo powiedzieć, jednak wystarczy dłużej się na tym zastanowić i wszystko się klaruje. Pewna rada od serca, nie zawsze warto patrzeć w tył ani naprawiać tej samej rzeczy kilka razy. Podobnie jest z ludźmi. Ci, którym wybaczyłeś z jakiegoś powodu mogą zranić cię znów. Nie daj się ,bo życie wcale nie jest takie długie jakie się wydaje i ,dlatego powinniśmy z niego korzystać w stu procentach tak by umrzeć z uśmiechem na twarzy. Tak by inni płakali na naszym pogrzebie. Nie ma nic złego z korzystania z życia pełnymi garściami...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 06, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ŻycieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz