Special part

140 15 0
                                    

5 Tahun kemudian,

Exo berada di backstage. Harini diorang ade Konsert Di Malaysia. Semua member sedang bersiap di bilik mereka.

"3 minit sebelum naik!"

Laung seorang staf Konsert Di dalam bilik exo. Member exo mengangguk faham Dan mereka semua dh hampir siap bersolek. Member exo pun keluar kecuali Suho Yg masih duduk sambil menghadap phonenya.

Perlahan-lahan air mata Suho mengalir Di pipinya. Dia mengesat air Matanya dengan tangan.

"d.o..."

Panggil Suho perlahan. Dia sedang menatap gambar d.o Yg sedang tersenyum Manis ketika pengambaran Kat taman 5 tahun lepas.

"hyung rindukan kamu, d.o. kami semua rindukan kamu, exo-L's semua rindukan kamu juga. Kenapa terlalu awal kau pergi, d.o?? Kenapa? Kami mahu kamu bersama kami. Bergembira bersama, bersedih pun bersama. Sama² tempuhi cabaran. Rindu Waktu kita Jadi trainee dulu. Berlatih hari² bersama. Makan tengah Hari sama². Hyung rindukan kamu. Tak sngka kamu Yg akan beransur pergi selepas kehilangan 3 member iaitu Luhan, Kris Dan tao. Kami masih boleh berjumpa dengan mereka tapi kamu, tak boleh. Hyung harap, kita boleh berjumpa Di atas Sana ya.. Bogoshipeo d.o .."

Suho menutup phonenya Dan seorang staf sedang memanggil namanya.

"Suho! 1 minit sebelum naik!"

Suho mengangguk. Dia tersenyum dan berlari keluar untuk bersedia. Mengambil microfon sendiri dan berdiri Di atas Yg boleh naik tu. Platform rasanya.

Semua member exo meletakkan sebelah tangan dan menindih tangan sama² sebelum mengangkat tangan sama.

"we are one! We are Exo! Fighting!"

Jerit semua member exo Dan mereka bersedia untuk naik bertemu peminat mereka iaitu Exo-L.

End

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mianae [✔]Where stories live. Discover now