Chodzisz z Jungkookiem do klasy od kilku lat. Nie nawidzicie się. Omijasz go szerokim łukiem i unikasz z nim wszelkich kontaktów. Choć inni uważają go za Pana szkoły i się go boją... to ty po prostu czujesz do niego wstręt. Był dzień jak co dzień. Wstałaś, wyszykowałaś się i poszłaś do szkoły. Jak byłaś na miejscu była 7:55 miałaś 5 minut do lekcji. Jak najszybciej wzięłaś rzeczy z szafki i pobiegłaś przed siebie. Nagle wpadłaś na kogoś i w sekundę byłaś na ziemi...
Jk: Co ty odpier***?
Ty: Boże sorki
Jk: Uważaj jak łazisz ciamajdoNic nie powiedziałaś tylko poszłaś. Weszłaś do klasy w samą porę. Jungkook przyszedł spóźniony 30 minut. Patrzał się na ciebie jakby chciał cie zabić. Chciałaś by ta lekcja jak najszybciej się skończyła.
Po lekcji...Ty: Mógłbyś się tak nie gapić?
Jk: Co kujonie? Jakiś problem.Nagle wtrącił się jego przyjaciel któremu się podobałaś, ale Kooki ani ty o tym nie wiedzieliście...
Tae: Dobra zostaw ją idziemy coś zjeść?
Jk: Tym razem ci się upiekło, chodź Tae.Poszli, a do ciebie podszedł twój przyjaciel.
RM: Hej (T.I) wszystko ok? Czego on znowu chciał?
Ty: Boże jak ja go nienawidzę. (Przytuliłaś się do niego)
RM: Dasz radę, jeszcze tylko 2 tygodnie szkoły i już go nigdy nie zobaczysz.
Ty: Jakoś wytrzymam hahah idziemy do mnie?
RM: No pewnie...2 tygodnie później...
Wstałaś o 7:00 zakończenie było na 9:30 ale umówiłaś się wcześniej z NamJoonem, że po ciebie przyjdzie.Poszliście na spacer do parku...
RM: Co cieszysz się? Już koniec.
Ty: Cieszę się bo nie będę musiała patrzeć na tego debila Jungkooka. Ale jestem smutna bo wyjeżdżasz...
RM: Ja też będę tęsknić ale ty też wyjeżdżasz się uczyć. Będziemy w kontakcie. OBIECUJĘ
Ty: Mam nadzieję.
RM: Chodźmy już bo się spóźnimy.Jungkook cały czas się na ciebie patrzał...
Ale postanowiłaś się tym nie przejmować. Wyszłaś z tamtąd jak najszybciej. Zaczynałaś nowe życie. Wracałaś do domu i usłyszałaś powiadomienie ze snapa.
Byłaś w szoku nie wiedziałaś co masz o tym myśleć. Postanowiłaś to zignorować... Wyjeżdżasz do szkoły za granicę i on cię nie interesuje...
________________________
I jak na pierwszy raz...?
Podoba się... wiem na
początku nudno ale
uwierzcie, później
się rozkręci...
CZYTASZ
'Bad boy' Jungkook [ZAWIESZONE]
ActionChodzisz z Jungkookiem do szkoły. Bardzo sie nie nawidzicie aż do dnia...