Zamieszkałaś z chłopakami. Niedługo później zostałaś dziewczyną Jungkooka.
Pewnego dnia...
Ty: Cześć kochanie już jestem.
Jk: Hej, pomogę ci z zakupami.(Uznajmy, że to będzie w kuchni)
Nagle wszedł Yoongi z jakąś dziewczyną.
S: Przepraszam że przeszkadzamy, ale chiałem wam kogoś przedstawić.
To jest (N.F) moja dziewczyna.Patrzeliście na siebie z Jungkookiem niezręcznym wzrokiem.
Jk: Hej (N.F) miło cie poznać.
N.F: Mi też was miło poznać. Suga mi o was dużo opowiadał. Mam nadzieję że się zaprzyjaźnimy.
Ty: Ja jestem (T.I) napewno się dogadamy. Siadajcie zaraz przyniosę herbatę i ciasto. Proszę oto ciasto.
Jk: Pyszne kochanie.
Ty: Sama kupowałam hahahah...
N.F: W ile osób tu mieszkacie?
S: 4 osoby.Rozmawiało wam się bardzo dobrze. Cieszyłaś się, że Suga znalazł sobie taką cudowną dziewczynę. Długo rozmawialiście.
N.F: O już późno. Niestety muszę już iść. Naprawdę pyszne ciasto. Yoongi odprowadzisz mnie?
S: Pewnie chodźmy.Pożegnaliście się. Ty i Jeon poszliście się położyć. Kooki mocno cie przytulił.
Jk: I co myślisz o (N.F)?
Ty: Wydaje się bardzo fajna. Cieszę się że Min znalazł sobie kogoś.
Jk: Jest fajna ale tobie nigdy nie dorówna.
Ty: Od kiedy ty jesteś taki słodki. Gdzie mój niegrzeczny chłopiec?
Jk: Pokazać ci niegrzecznego chłopca?Po tych słowach Jeon ściągnął swoją koszulkę, rzucił ją w róg pokoju i zaczął się do cb powoli zbliżać...
Całował cie po szyi przy tym zostawiając malinki. Po chwili jego delikatne usta znajdowały się coraz niżej i niżej. Nagle poczułaś jak rozpiął ci stanik..
Jungkook chciał już wyciągnąć swoją parówke aż tu nagle...
___________________________
Sorka ze tak mało napisałam.. 😔•Może macie jakiś pomysł by dopisać końcówkę 7 rozdziału? 😏😆😉😻
CZYTASZ
'Bad boy' Jungkook [ZAWIESZONE]
ActionChodzisz z Jungkookiem do szkoły. Bardzo sie nie nawidzicie aż do dnia...