Margarita - Jos mama žymi (turėjo 3 vyrus, o jie iš tikro gan žymūs) Ji blondinė, lengvai krintančiomis garbanomis. Turi brolį.
Amelija - Jos mama yra dizainerė. Kartu su Margarita, jos geriausios draugės. Amelija jau beveik metai, kaip draugauja su Karteriu. "Shine bright" mokyklos karalienė, turinti savo šutvę.
Džeikobas - labiausiai ištvirkęs iš visų. Jo tėvas turi vieną didžiausių akcinių bendrovių. Labai nekenčia dėdės. Jo mama mirė gimdydama. Vartoja narkotikus, merginas bei labai mėgsta brendį
Karteris - gražuoliukas, rudų plaukų, tamsių akių. Geriausias draugas - Džeikobas. Kaip ir draugas, mėgsta suktines, brendį. Draugauja su Amelija.
Stivenas - paprastas vaikinas, gimęs Brukline. Jo tėvai išsiskyrę, tad tėvas, jis ir jo sesuo Keitė išvyko gyventi į Niujorką, o motina liko Brukline. Nei motina, nei tėvas nėra turčiai. Moteris namų šeimininkė, o vyras - buvęs muzikinės grupės narys. Slapta įsimylėjęs.
B - niekas nežino, tai mergina ar vaikinas, taip pat niekas nežino, ką reiškia "B". Apie asmenį nieko nežinoma, tik kad jis mokosi/mokėsi ,,Shine Bright" mokykloje ir žino viskas naujienas, mat žmonės jai siunčia nuotraukas ir įvairius gandus. Pikantiškiausius jis/ji įkelia, šitaip apkartindama jų gyvenimą bei kiršindama draugus vienas su kitu.Tikiuosi ši istorija jums patiks, kuri tikrai nebus trumpa. Taip pat, šioje istorijoje bus daug intrigų, pykčių, netikėtos meilės ir visko daug daug.
Parašykite, ką manote apie šios veikėjus.
Smagaus skaitymo^<The end of the 1st part>
*istorijos dalys nebus ilgos, bet kas kart paliksiu šiokią tokią intrigėlę*
YOU ARE READING
B
RomanceSveikučiai, niujorkiečiai, esu B, tai vadinintelis paskalų apie skandalingą ,,Shine Bright" mokyklos elitą. Portale rasite visas šviežiausias naujienas. O kas esu aš - šios paslapties niekad neatskleisiu. Su meile, B.