<10 klasės baigimas>
"Shine Bright" mokykloje vyksta 10-okų baigimo šventė. Visi laimingi ir pasipuošę brangiausiomis suknelėmis ar smokingais. Kodėl? O gi todėl, nes 1) baigėsi mokslo metai ir 10 klasė, 2) liko tik 2 metai mokytis 3) po oficialios dalies, jų laukia baigimo vakarėlis pas Džeikobą. Staiga prasivėrė durys ir sužiūro į tą pusę. Atvyko Margarita su Amelija. Merginos vilkėjo A mamos mados namų sekančio sezono sukneles. M suknelė buvo su gilia iškirpte, kreminės spalvos, blizganti, O Amelija pasirinko juodą klasikinę, šiek tiek provokuojančią suknelę, juk šiandien, po vakarėlio, ji ketino su Karteriu nueiti pas ją, užsirakinti jos kambaryje, ir...
M nuėjo prisipilti gėrimo, A su K stovėjo kampe ir bučiavosi. Netikėtai prie M priėjo Džeikobas ir pasakė:
-Sveika, gražuole.
-Ko tau reikia?- pasipiktinusi paklausė M.
-Tavęs...-nusišypsojęs savo firmine šypsena ištarė Dž.
-Eik, tu, žinai kur?-iškošė M ir nuėjo.
Dž labai mėgo merginas, daugumos, kuriomis jis tenkinosi, aišku, prostitutės, kitos - eilinės, gražios panelės, neretai prarandančios nekaltybę su šiuo šikniumi, bet kaip ir keista, Dž taip ir nepavyko suvilioti M, nors ji jau prieš kurį laiką prarado nekaltybę.
A kitokia. Ji iki šiol neprarado nekaltybės, nors jau beveik metai draugauja su mokyklos gražuoliuku Karteriu. Oficialoji dalis mokykloje baigėsi, tad dauguma nuvyko namo, persirengė, ir važiavo pas Džeikobą, kur aišku bus svaigalų, rūkalų, alkocholio ir nešvankių dalykų, juk Dž namas didelis, keletos aukštų.
Dž namai tikrai gražūs. Vakarėliui įsisiūbavus, patalpose jau tvyrojo ,,žolės" ir marihuanos kvapas, sumišęs su alumi, degtine, vėmalais ir neaišku kuo. M jau apgirtusi, A su K, kaip ir dauguma įsimylėjęlių sėdi ant sofos ir praktikuoja prancūzišką bučinį.
Praėjus dar valandai, M jau buvo kaip reikiant girta, tad užlipo ant stalo ir pradėjo šokti, nusirenginėti. Dž aišku, negalėjo atitraukti akių nuo merginos kūno linkių, bet padavęs ranką nukėlė ir pabučiavo M, vėliau nunešė į antrą aukštą, paguldė į savo lovą ir...Nepamirškite paspausti "vote" bei parašyti nuomonės komentaruose. Bet kokia nuononė man labai svarbi.
Atsiprašau, jei kur įvėliau klaidų.
Tikiuosi, laukiate kitos dalies, nes palikau nedidelę intrigą, kas įvyks po to, kai Dž paguldė M į lovą?
Smagaus skaitymo.<The end of 2nd part>
*beje, visos dalys bus +- tokio ilgio*
YOU ARE READING
B
RomanceSveikučiai, niujorkiečiai, esu B, tai vadinintelis paskalų apie skandalingą ,,Shine Bright" mokyklos elitą. Portale rasite visas šviežiausias naujienas. O kas esu aš - šios paslapties niekad neatskleisiu. Su meile, B.