cxCx__Kapı__xCxc

3.2K 146 6
                                    

Uyandığımda yanımda kimse yoktu ve üstüm bi battaniyeyle örtülmüştü. Hemen kalkıp evi konturol etmeye başladım evde fazla bi pencere yoktu 2 veya 3 tane falandı ve onlarda demir parmaklıklar vardı. Zaten ne beklenirdiki kapı pencere açık olsa nolurdu sanki illa zorlayak bir yerleri de öyle kacalim bende iyice kaçma uzmanı oldum ha!!

Dış kapıya elimi attığımda tabiki kilitli hemen zorladım biraz acaba Arafın evinde olduğu gibi mi açsam kapıyı canım yanacak ama neyse....

Geri geri gittim hadi Bismillah diyip kendimi kapıya carptirdim ama işe yaramamıştı. Canım yanıyordu ama en azından kurtulucam düşüncesiyle tekrar kalktım ama tam kapıya koşarken kapı açıldı ve kapıdaki kişiye yapışıp yere düştüm.
Şansımaaaaaa bennnnnn!!!

İc sesin kahkaha seslerini duyabiliyordum şimdi onunla konuşma sırası değildi.

Hemen düştüğüm adamın kim olduğuna baktım gerçi ıssız ormanda kim olacak Kaya' ydı. Bana tuhaf bakiyordu sanki birşeyi tekrar bulmuş gibi kaybettiği bi şeyi tekrar bulmuş gibi bu garibime gitmişti. Dur Allah belani vermesin kalkmayı unuttum salak gibi duruyorum üstünde adamın.

Hahhahaha Allahım ömür hhahahhha yerin rahat geldi hiralXD

Off sus be iç ses!!

Hemen kalkmaya yeltendimki o benden önce davrandım beni sertce ittirdi ve yere attı. Derin bi nefes aldım Neden bütün bi okuzler beni bulur ki ne var şöyle kibar , tatli, cömert, mert, koruy-

Lan yeter öyle insanı bulan zaten cok sanslidir, şans bize malesef kicindan gülüyor keşke senin iç sesin olmasaydim.

Aman sanki bana seçme hakkı verildi ozaman seni mi seçerdim pis ic ses.

Hemen uzerimi cirptim ve bana öfkeyle bakan o gözlere baktım öldürmek hayatıma yabancıydı bi kac sene önce ama şimdi sürekli karşılaştığım bi yabancı gibi ve sürekli ensemde ahh hayat bazen acı gerçeklerle dolu.......

-İçeri geç

Diyen ses le kendi iç dünyamı terk ettim. İçeriye gectim ve bi koltuğa oturdum.
İçeri geçti ve kapıyı kapatıp önümde durdu ona bakmak istemem ve merak duygum yüzünden ona bakmak zorunda kaldim.

- Ne yapmaya calisiyordun??

İste benim ölduğum an ne dicektim kendimi duvardan duvara vurmayı seviyorum çünkü ben bi piskopatim mı?? Doğruları soyleyecektim.

-Kacmaya çalışıyordum.

Kısık çıkan sesim titrek çıkan sesimden daha iyiydi en azından.

-Kaçamazsın

Diyip koltuğun kenarına elini koyup yaklaştı.

-Biliyorum

Lanet Olsun ki biliyorum, kacamicami kacsam bile Araf beni yakalardi hadi diyelim o yakalamadi ben Arafla evli kalamazdim dava acsam yerimi bulurdu ve yine kacirirdi hayatım belalar ve kaçıranlardan ibaretti. Hani bu dediklerinin arasında mutluluk hani nerde kahkaha, neşe bunlar beni neden yüz üstü bıraktı en çok onlara muhtacken ve üzüntünün pencesindeyken düşüncelerim ve karşımdaki insan beni daraltiyordu göz yaşlarıma mani olamamistim.

-Neden agliyorsun??

-Canım yanıyor.

-Neden??

-Sürekli esirim çünkü sana , Arafa sürekli esirim. Beni gören esir alıyor!! (acim artik dalga gecilir boyuta gelmisti boyle yapardim ben, acirdi canim dalga gecerdim ışte o zamanlar hem güler hem aglardım yani kaybederdim.)

-Gel buraya Boncuk.

Diyip sicakcik gülümsedi ilk defa böyle gülümsedi ve beni koluyla kendine çekip sarıldı bende ona sarildim bi süre omzunda ağladım boguluyordum nefes almak istercesine sarildim.......

Biraz daha sarildiktan sonra kalktı ve elinde bi posetle geldi.
İcınden bi gofret fırlattı. Geri soğuk adama dönmüştü bunun üzerine gözlerimi devirdim kac kişilikli bu adam acaba.

Gofretimi yedikten sonra kalktım ve bi dusa girdim, sakinlesmistim sanki vücudumun her yani suyun akışında acılarını akitiyordu. Kısa sürede çıktım ve havluya sarildim artık kiyafetlerim iğrenç olmuşlardı bu yuzden havluyla beraber hızla kayanın odasına girdim. Dolabindan elime aldığım ilk tsorth u ve esortmani aldim. Tam cikcakken bir anda kaya önüme çıkınca cığlık attim. "Kalbime iniyordu mal!!!" Diye bagirdim.

-Benim odamda napiyosun??

-Halay çekiyorum napiyom kiyafettim yok çok kirlenmisler senden kiyafet aliyim dedim.

Gözlerini gözlerime kentlerine ben ona bakamiyordum.

- Ben be- gidiyorum. diyip odadan hızla çıktım.

Oyyy nenem öliydim XD

Üzerimi hızla giydim aman bu iceri falan girerde abowww ben mefta hizla uzerimi degistirdim ve mutfağa geçip makarna yaptim. 2 tabak koyup yemeye başladım kısa süre sonra kaya da gelip yemeğe başladı.
Yemeklerimizi yerken hiç konusmuyorduk sadece yemek yiyorduk o an aklıma tarcinli domates çorbası geldi kendimi gülmemek için zor tutdum Arafın şekilden şekle girişi ama inat edip yinede bitirisi çok tatliydi ya *-*.

Kafamı iki yana salladım aklıma bu sefer dediği o şeyler geldi "Seni çok simartmisim" ya ya sorma hergün masallar gibi yaşattı beni sorma(!)

Ehehhe bölüm sonuuuuuu......
=)
Iyi OKUMALAR panik ailem bi kac isim olduğu için geç geldi oyuzden kusura bakmayın kısa oldu biliyorum diğer bölümü uzun atmaya çalışcam..




Serseri mafya ve Masum kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin