Yoongi POV
Jimin oli näyttänyt silloin minuun törmätessään niin pelokkaalta, että päätin jo heti siinä hetkessä pyytää pojan meille. Jimin oli jäänyt eteiseen ilmeisesti vielä ottamaan kenkiään pois, kun itse tein meille jo välipalaa. Onneksi vanhempani eivät olleet kotona, sillä he olisivat varmaan miettineet kuin yhtäkkiä tälläinen syrjäytynyt ja hiljainen poika tuo melkein tuntemattoman hameeseen pukeutuneen vaaleanpunahiuksisen pojan kanssaan kotiin.
Olin tehnyt Jiminille kaakaota ja itselleni kahvia ja laitoin vielä pöytään leipää, sekä sen päällisiä. Pian kun Jimin ei ollut vieläkään tullut perässäni keittiöön, lähdin katsomaan mikä hänellä kesti. Kun saavuin eteiseen näin Jiminin halaamassa reppuaan hieman punastellen, aivan liian söpöä. Mutta en kyllä tiedä miksi hän punastui kun halasi omaa reppuaan.
"Jimin tuutko sä syömään välipalaa? Tein kaakaota ja voit tehä ite leipää jos haluut." Kerron ja katson Jiminiä kysyvästi. Poika hätkähti omista ajatuksistaan ja punastui vielä enemmän. Jimin laski reppunsa eteiseen ja hymyili minulle ujosti. Jimin nyökkäsi vielä vastaukseksi ja käveli perässäni keittiöön olohuoneen kautta.
"Teillä on hieno koti." Kuulin Jiminin sanovan ja nyökkäsin vastaukseksi hymähtäen. Istuin itse omalle paikalleni pöytään ja näin Jiminin jäävän vain seisomaan hieman kauemmaksi.
"Istu vaikka tohon mun viereen, tossa on sun kaakao." Sanon ja siirrän Jiminin kaakaon viereiselle paikalle. Jimin istahti tuolille ja hiplasi hetken hamettaan ja katsoi minuun. Poika hymähti ja otti kaakaomukin käteensä ja hörppi sitä. Tein itselleni ja Jiminille voileivät ja poika kiitti minua leivästä. Kun olimme syöneet välipalan, korjasin astiat ja muut pois.
"Mitä sä haluaisit tehä?" Kysyin Jiminiltä joka käveli perässäni istumaan sohvalle.
"En mä tiiä, sä saat päättää." Jimin vastasi ja heilutteli jalkojaan. En olisi ikinä uskonut tutustuvani niin söpöön poikaan, kun Jimin oli. En ollut kertonut kenellekkään olevani homo, sillä uskoin sen kuitenkin tulevan joskus ilmi.
"No mennäänkö kattomaan mun huoneeseen läppäriltä jotain, koska ku mun vanhemmat tulee kotiin nii ne vallottaa koko sohvan?" Kysyn ja nousen sohvalta saatuani Jiminiltä myöntävän vastauksen. Lähden harppomaan portaita yläkertaan ja katson Jiminiin. Nappaan pojan kädestä kiinni ja lähden vetämään tätä nopeammin kohti huonettani.
Jimin punastui mutta puristi kättäni kovempaa ja seurasi minua huoneeseeni. Potkin lattialla olevia vaatteita syrjään ja vetäisin Jiminin sisälle. Suljin oven ja hymähdin pienesti kun huomasin että Jimin ei ollut päästänyt kädestäni irti. Ohjeistin Jiminin makoilemaan sängylleni samalla kun hain läppärini ja otin sen pois latauksesta.
Menin makaamaan Jiminin viereen ja avasin läppäristäni Netflixin. Annoin Jiminin valita elokuvan ja hän valitsi jonkun romantiikka elokuvan. Jimin hapuili peittoani ja annoin sen hänelle. Poika heitti peiton päällensä ja raotti sitä hieman.
"Tuu säki tänne peiton alle." Jimin sanoi ja ryömin peiton alle Jiminin viereen. Olimme katsoneet jo suunnilleen puolet elokuvasta kun tunsin Jiminin painautuvan kiinni kylkeeni. Kun katsoin tarkemmin poikaa näin että hän oli nukahtanut. Jimin tuhisi tasaisesti ja halasi minua. Laitoin läppärin pois ja asettelin tyynyäni paremmin. Vetäisin Jiminin kiinni itseeni ja hymähdin hiljaa. Painoin pääni Jiminin pehmeisiin mansikan tuoksuisiin hiuksiin ja vajosin uneen.
Words: 490
Heissuli vei ja täs ois nyt taas uus (hirvee) osa tähän.
En tiiä mitä pitäs sanoo, pahoittelen että tän kirjan laatu nyt on mitä on.
Oon näköjää ainaki nyt onnistunu niinku kirjottaa tähän uusii osii aika aktiivisesti, mut ei sekää kauaa kestä se mun motivaatio.
Baibai
YOU ARE READING
Fix Me » Yoonmin
FanfictionIhmetttelin kuitenkin, sillä yleensä en puolustellut ketään mutta nyt minulle tuli kauhea tarve suojella tuota vaaleanpunahiuksista kaunista poikaa.