Shkruj per kta moden e dikurshme. Prsh ku di un veshjet modelin e flokve sjelljen kshu.
Pse mjep urdhra 😢 apo se jam gjini me e dobet fizikisht dhe natyra na ka bere te brishta 😭
-A-
Hedhou njerez te bukur te wattit qe spertoni ti hidhni nje sy kesaj gjese qe shkruajme me gabron.
Sot dum tju folim per moden e dikurshme (e ta imagjonini qe temen e ka zgjedh vet gabro 😂).
Un x vete kam qen nje fmi shm fashion ku mkujtohet si sot kir veshja ato getat e bardha qe me vishin te vogla e ulej ajo pjesa e bethes deri te gjuri. Lene mos e imagjinoni ket 😂 . Sic po thoja kam qene shm fashion dhe gjithmone priresha te vishesha vet. Prandaj getat e bardha i vishja me super fustan tbardh corape me ngjyra te trasha e atlete 😂.
Uee ca mu kujtu. Festa e abetares. Se dinin te shpis hic kur kisha festen se as vet se dija jo x gja e sua kisha than. E vjen nje komshi qe kam pas ne klas thot hajde se kena festen sot. E mir ca me vesh ca me vesh. Veshi sandale roz pasi kisha la kamt qe i kisha tzhytme ne balt tu lujt gjith diten e vehsi trecerekshme te gjera jeshile e kanotjere te gjere me nje ojes rrjete siper. Kombinim perfekt ngjyrash 😂.
Pastaj veshja e perditshme ne shkolle ato getat me ngjyra prap tvogla 😂😂😂 posht perparses ose ato xhinset e ngushta lart e te gjera ka kamt 😂. Bluzet pambuku qe i blente mami te 5 qe iu thaft dora lali erit qe e hoqi tregun cam nga aty 😂.
Mlejoni tju flas per modelin tim te flokeve o.m.g flokt mi ka pas pre mami pa deshiren teme deri ne klas te dyt 😒. I priste kshu ne form tasi ose kapelon. Bile bile ktu te balli i bente nje v qe mos tbinin nsy like wtf perdhunim floksh pz 😭.
-G- a.k.a Perendija.
Pereni spo m besohet se jam tu e ba kyt pun.
KY ASHT KAPITULLI MA KORITS DER ITESH PER MU.
Dikur, kam ken i vogel, kam ken i brisht, kam ken i pafajshem dhe i padjallzum. Kam ken si qofte e zez me dy sy bojkaf i paditur per boten jasht tenxheres.
Derisa m veshte mami mu, isha nrregull. Djal zotni i pashem, seksi, terheqs, i lezetshem. Kur fillova me u vesh vet, nrroj puna.
Sdi nqs e mani mend, kam ken n 9 vjecare un kur pati dal kja moda e noyzit me ul pantollat der n gjys t'fels t'beths. Edhe un si i brisht qe isha ater shkova me rrymen. POPO NJERZ, edhe un dikur kam ken bed boj me pantollat gjys t veshuna.
Edhe ishte ironija ma e madhe qe najher kam pa me sy, me majt pantollat e rame, e me vu rryp qe mos me t ra pantollat, CA ZOTIN GABRIEL. Manejjjj, veshshim kta brekt, bokset qe kishin kyt shiritin calvin clein me tregu se kena brekt firmato, e rrypin me at koken e hekurit e ngacmoshim vajza te lagjia me biciklet.
Dmth, s guxote robi me cu krahun pak se t delte mrapa forma e beths qe pritezot me pas brekt e shkyme.
O pereni po kja sasht e gjitha, pritni ma t bukren. Pervec ksaj, ishte modeli flokve, oooo u bana per uj t ftoft.
Paska t shkrume ktu mrapa fotos , foto kadia nr 36, KADOSH t pershnes.
Po njerz po, jam un... dhe hormonet e mija 14 vjecare.
Ishte koha kur baba sa kishte fillu me na lan vetem me shku te berberi, edhe kur kthehem shpi kja asht pamja qe ju serviri. Si kallamoq i rjepun 😢. Si ananas i pabukur😢. Si virgjerosh i perjetshem😢. (Nuk i kam vesht e mdhenj po se kuptoj pse ka dal ashu nfoto...).
happychild99 😂😂
Ok kaq kisha mos m shani se s mxen gjumi nats.
____________
Pa ju? Na tregoni pak per fashionllekun tuj😂
____________Nostalgji... Nje kujtim... Lumturi
YOU ARE READING
Nostalgy Book
De TodoLiber me dy autore a.k.a ma tmirt e wattit 😏 Un jam Artiola dhe sja kam iden ca kena me ba te ky liber 😂 Pis ✌ *** Kam than un se nuk din gja ti. Pershneti maj iher njerzt, PERSHENDETJE llejdis end gjentëllmen. Un jam Gabro a.k.a Gabro SH.P.K edhe...