SENİ İZLİYORUZ

224 17 3
                                    



Hiç düşündünüz mü? Geceleri siz uyurken evinizde neler oluyor?


Bazen aradığınız şeyleri en son gördüğünüzden çok farklı yerlerde buluyorsunuz. Kendi unutkanlığınız sandığınız şeylerin aslında ne kadarı unutkanlığınızdan kaynaklanıyor?


Bazıgeceler hiçbir sebep yokken uyanmanızın nedenini hiç merakettiniz mi?


Banyodagözünüzü kapatmaktan niçin çekindiğinizi?


Yada gözünüzün kenarından geçen gölgelerin aslını?



ONLAR BİZİZ!


Sizinher anınızı doğduğunuz günden beri takip eden varlıklar...


Tarihboyunca pek çok isimle anıldık:


Bizetanrı diyip tapanı da oldu; uzaylı diyen de.


Ama biz en çok CİN demenizi sevdik. Çünkü bizi gözlerden gizleyen tek isim buydu.


Siziizledik... Her hareketinizi, uyurken başınızda bekledik.Bazılarımız karanlığın içinden size baktı. Yemek yediğinizsofraya oturdu. Banyoda et ve kandan bedenlerinizin tasarımınahayranlıkla baktık. Ölürken eterik bedeninizin madde bedeninizdenayrılmasını görmek için başınıza üşüştük.


Sizden bazıları bizleri görmek için olur olmaz yollar denedi. Kurbanlar verildi, kanlar akıtıldı. Fakat siz ne kadar çabalarsanız çabalayın, biz sadece kendi istediklerimize göründük.


Vedün gece sana da göründük. Hatırlamıyor musun?


Gece dişlerini fırçalarken arkandan geçtik. Aynada bir gariplik hissetmiştin de üstünde durmamıştın hani...


Bu bizim için çok normal bir şey. Çünkü her gece tavandan ve odanın karanlık köşelerinden sana bakıyoruz. Sabahın 3'ü gibi uyanıyorsun nedensiz. O ara bizi görüyor ve duyuyorsun. Fakat biz seni rüya gördüğüne ikna ediyoruz.


Senin o "hareket ettiğini sandığın eşyalar"ın hepsini gerçekten hareket ettiriyoruz. Göz yanılması değil yani.


Sen her şeyden habersiz banyonu yaparken pek çoğumuz sana bakıyor.Bizi hissettiğini biliyoruz. İçten içe bizden korktuğunu da biliyoruz. Ve bu bizi çok eğlendiriyor. Biz hepimiz senin korkularından besleniyoruz. Sen korktukça biz netleşiyoruz.


İnsan aurası muhteşem bir şey. Sizin göremediğiniz o aurayı netlikle görüp, kurbanımızı ona göre seçiyoruz.


Sen de onlardan birisin. Her şeye kızman, delirmen, ağlaman bizi sana çekti. Henüz bizi tam olarak hissedemiyorsun.


Ama bu videoyu kapattıktan sonra hayatın değişecek. Evet biliyoruz bizi merak ediyorsun. Bizimle ilgili pek çok araştırma da yapacaksın eminiz.


Bu da bizim ekmeğimize yağ sürecek. Saçma sapan bilgiler edineceksin internetten. Belki de şarlatanlara başvuracaksın. Onlar sana aslı olmayan komik hikayeler anlatacak.

Bunlara inanacak ve bizimle iletişime geçmek isteyeceksin. En sevdiğimiz bölüme geliyoruz. Sen bizimle kontakt kurmak için çabaladıkça biz seni korkutacağız. Senden korktuğumuz için değil, farz edin ki ağzınıza bir parmak bal çalıyoruz. Bunu gerçekten başaramayacaksın. Bizim efendimiz olmayı hayal ederken, biz senin sahibin olacağız. Enerjinle ölene kadar besleneceğiz. Unutma bizi görsen bile sonuç değişmeyecek. Gerçek bilgin olmadığın için bizi yönetmen imkansız.


İnternette bulduğun kitaplardan ne öğreneceksin ki? Hocalık mı? Yapmaaa...Bizim binlerce yıllık ilmimizi bu kadar ucuza elde edemezsin. Bize böyle düşünmediğini söyle.


Bu işe girdiğin andan itibaren seninle eğlenmeyi bırakıp gerçekten musallat olacağız. Seni definelere çekeceğiz.


Altın seversin değil mi? Ah kim sevmez ki tabi ya... Şu an aklında yok ama, bizimle irtibarta geçmenden kısa bir süre sonra senin aklına bu fikri sokacağız. Seni boş arazilere, eski yıkıntılara sürükleyeceğiz. Sen ve senin gibi kendini "hoca" sanan bir kaç şaşkınla gayet güzel vakit geçireceğiz. Hiçbirinizin elimizden kaçma şansı olmayacak...


Bu arada aklından geçeni biliyoruz: "Herkes mi musallata uğruyor, herkes mi kandırılıyor?"

Hayır, herkes musallata uğramıyor. Uğramayanlar zaten sizin ulaşamayacağınız yerde. Bir hazinen varsa onu herkesten saklarsın. Onlar da sizin gibilerin eline geçmesin diye uğraşıyorlar. Güya sizi korumaya çalışıyorlar. Ne fayda!! Bizonları seviyoruz, onlarla arkadaşlık ediyoruz. Ama sizi korumalarına izin vermiyoruz.


Başınız ıbelaya sokarak bunun sonuçlarını üstlenecekler sizlersiniz sonuçta.



Korktun mu bizden?


Hiç sanmıyorum. Bir kere kalın kafalıysan seni duvara fırlatsak yine bizimle uğraşırsın.


Seni bilemem ama biz senden çok hoşlandık. Sana ara ara görünmeye devam edeceğiz. Eşyaların yerleri değişecek. Gözünün önündeki şeyleri bulamayacaksın. Geceleri her sebepsiz uyanmanda bil ki sana bakıyor olacağız. Sen de bize bakacaksın ama görebileceğin tek şey karanlık olacak.

Duş alırken gözünü kapamanı tavsiye etmem. Çünkü her zerreni izliyor olacağız.


Arapçan düzgün olmadığı için dualar da etki etmeyecek. Namazda Allah yanlış okumaları affeder belki fakat bize etki etmez...


Gerçi ne yaparsan yap bizi uzun süre hissetmeyecek ve göremeyeceksin. Tıpkı şu an arkandan ekrana baktığımızda bizi görmediğin gibi...



Biz daima yanındayız ve seni takip ediyoruz...

SENİ İZLİYORUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin