Third Prince: Cai Xukun

2.3K 183 5
                                    

Third prince Cai Xukun
________________••••••_______________

Prologue:

Cai Xukun...
"ထီးနန္းဆုိတာ ေသြးစြန္းဖို႔အတြက္ဆုိ ကိုယ္ေတာ္အလိုမ႐ွိဘူး... Wang စစ္သူႀကီး..."

Wang Ziyi...
"ျပည္သူေတြအတြက္ လိုအပ္တာ မင္းေကာင္းမင္းျမတ္တစ္ပါးပါ... အဲ့ဒီအတြက္ ထီးနန္းရဲ႕သရဖူကို အ႐ွင့္သားလိုအပ္တယ္... ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳး ေဆာင္က်ဥ္းေပးပါရေစ..."

________________••••••_______________

ေအးစိမ့္စိမ့္ေဆာင္းရာသီ...

ႏွင္းမႈန္ေဖြးေဖြးတို႔က သူေနတဲ့ လူသူေျခာက္ကပ္တဲ့ နန္းေဆာင္ရဲ႕ ေ႐ွ႕မွာ... ေဘးမွာ... ၿပီးေတာ့ ေနရာအႏွံ႔အျပားမွာ ပ်ံ႕က်ဲၿပီး ေဖြးဆြတ္တဲ့ အသြင္သ႑ာန္နဲ႔ သူ႔နန္းေဆာင္တစ္ခြင္ကို အလွဆင္ေနတယ္...

ဒီေနရာမွာ ေလာကတခြင္လို႔ သူမသံုးဘူး...
သူသိတာက လူအဝင္အထြက္နည္းပါးတဲ့ သူ႔ရဲ႕နန္းေဆာင္သာျဖစ္တာမို႔...တကယ္က သူသိတဲ့အေၾကာင္းအရာဆိုတာ တကယ့္ကိုနည္းနည္းေလးမွ နည္းနည္းေလးပဲ...

ေျပာရရင္ လူမွန္းသိစ ခပ္ငယ္ငယ္အခ်ိန္ကတည္းက မိခင္ဆုိတာကို သူမျမင္ဖူးခဲ့ဘူး... တစ္ခါတစ္ေလသူ႔ဆရာ Wang Fei Hong နန္းတြင္းညီလာခံတက္ခ်ိန္ေတြ ဒီနန္းေဆာင္မွာမ႐ွိတဲ့ရက္ေတြဆုိ လူေျခတိတ္ခ်ိန္ေတြမွာ နန္းေတာ္ဝန္းထဲကို သူ ခိုးထြက္သြားရင္ သူ႔ထက္ငယ္တဲ့ ေတာက္ေျပာင္သားနားတဲ့အဝတ္အစားေတြကို ဝတ္ဆင္ထားတဲ့ မင္းသားငယ္ေလးေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ မိခင္ေတြကို မယ္မယ္လို႔ ေခၚတာကို သူၾကားဖူးတယ္...

ဒီမယ္မယ္ဆိုတဲ့ အေခၚအေဝၚကိုသူ သံုးခြင့္မ႐ွိတာ သူ႔ကုိစိတ္အရမ္းမထိခိုက္ေစဘူး... တကယ္စိတ္ထိခိုက္ေစတာက ဒီနန္းေဆာင္ရဲ႕ ျပင္ပကိုလဲသူခိုးထြက္ခ်င္ေပမယ့္ သူ႔က်န္းမာေရးက သူ႔ကို ဒီထက္ပိုၿပီးခပ္ေဝးေဝးကိုသြားဖို႔ ခြင့္မျပဳျခင္းပဲျဖစ္တယ္... ေျပာရရင္ ဆရာ Wang မ႐ွိလဲအျမဲတမ္း အခ်ိန္အနည္းငယ္ေလာက္နဲ႔ သူ႔အေဆာင္ကို အျမန္ျပန္လာခဲ့ရတာကမ်ားတာပါပဲ...

သူ႔ ဆရာ Wang Fei Hong ကအျမဲေျပာတယ္... သူသန္မာဖို႔လိုတယ္တဲ့... ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ခံပညာမွာ ထူးခြ်န္ရမယ္လို႔ေျပာတယ္... 

ETERNITYWhere stories live. Discover now