Wang Ziyi : The Great General of Cai Emperor

1.1K 167 9
                                    

Wang Ziyi: The Great General of Cai Emperor
________________•••••••________________

မင္းရဲ႕တာ၀န္ဟာ ေတာ္၀င္မိသားစုကို ကာကြယ္ဖို႔... ေတာ္၀င္မိသားစုရဲ႕ သရဖူကိုကာကြယ္ဖို႔...

ဒါဟာ သူ႔အသက္ ၅ႏွစ္မွာ သူ႔ဖခင္ေပးအပ္ခဲ့တဲ့ သူ႔ဘ၀ရဲ႕ ပထမဆံုးနဲ႔ အႀကီးမားဆံုးအမိန္႔...

ဒီအေၾကာင္းအရာရဲ႕ေနာက္ကြယ္ကေတာ့ သူ႔နကၡတ္မွာ ၾကင္ယာေတာ္ေသြးပါတယ္ဆိုၿပီး မိသားစုနဲ႔အနီးစပ္ဆံုး ပေရာဟိတ္ရဲ႕ ေဟာခ်က္တစ္ခုေၾကာင့္ျဖစ္တယ္... က်န္းမာေရးအထူးေကာင္းမြန္တဲ့သူဟာ အသက္၅ႏွစ္ကတည္းက ကိုယ္ခံပညာကို အေတာ္ဆံုးဆိုတဲ့ ပညာရွင္ေတြနဲ႔သာ စတင္ေလ့က်င့္ခဲ့ရတာျဖစ္တယ္...

အသက္၅ႏွစ္မွာ အႀကီးဆံုးတာ၀န္ကိုလႊဲအပ္ခဲ့တဲ့ ခမည္းေတာ္ဟာ သူ႔အသက္၅ႏွစ္ကတည္းက သူ႔အနားမွာ ဘယ္ေတာ့မွရွိမေနဘူး... ေတာ္၀င္မိသားစုရဲ႕လံုၿခံဳေရးနဲ႔ ေတာ္၀င္မိသားစုကိုကာကြယ္ဖို႔ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခြန္းနဲ႔ သူ႔အသက္ ၁၅ႏွစ္ျပည့္တဲ့အထိ Wang အိမ္ေတာ္ကို ျပန္မလာခဲ့ဘူး... ဒါေပမယ့္ သူ႔ကို ေလ့က်င့္ေပးေနတဲ့ဆရာေတြကေန သူ႔အေျခအေနကို အၿမဲတေစ ေစာင့္ၾကည့္ေနေလ့ရွိၿပီး သူ႔အသက္တစ္ႏွစ္ႀကီးလာတုိင္း လက္ေဆာင္တစ္ခုကို အၿမဲပို႔ေပးတယ္...

ဒါေပမယ့္သူ ရရွိသမွ်လက္ေဆာင္ေတြဟာ စစ္ေရးနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ လက္နက္ကိရိယာတစ္ခုခု... ဒါမွမဟုတ္... စစ္ေရးနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ စာေပက်မ္းဂန္တို႔သာျဖစ္တယ္...

သူ႔အသက္ ၁၅ႏွစ္ျပည့္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႔ဖခင္ Wang Fei Hong ဟာ သူ႔ေရွ႕ကိုမေတြ႕ရတာၾကာတဲ့ဆယ္ႏွစ္အတြင္း ပထမဆံုးအႀကိမ္ျပန္ေရာက္လာခဲ့သူ႔ကုိ စူးစိုက္ၾကည့္ၿပီး ေအာက္ပါစကားကိုဆိုတယ္...

"ေရွ႕တန္းထြက္ပါ... ေတာ္၀င္မိသားစုရဲ႕ ရာဇပုလႅင္တည္ၿမဲေစဖို႔ Cai အင္ပါယာကိုခ်ဲ႕ထြင္ပါ..."

တည္ၾကည္ၿပီး စူးရွတဲ့ သူ႕ဖခင္ရဲ႕ ႏႈတ္ျမြက္စကားဟာ သူ႔အတြက္ေတာ့ တစ္သက္နာခံရမယ့္အမိန္႔ျဖစ္တယ္...

ထိုေန႔မွာပဲ ဖခင္နဲ႔အတူပါလာတဲ့ ခန္႔ျငားတည္ၾကည္တဲ့ဟန္ပန္နဲ႔ နဂါး၀တ္ရုံနဲ႔ ပုဂၢိဳလ္ကိုသူဦးညႊတ္ခဲ့ရၿပီး သူဟာ ဧကရာဇ္အတြက္ စၿပီး သစၥာခံျဖစ္ခဲ့ရတယ္...

ETERNITYWhere stories live. Discover now