01. My Lord is Innocent

1.2K 180 19
                                    

01. My Lord is Innocent
________________••••••_______________

သူ႔နန္းေဆာင္မွာ အခုတေလာႏွင္းေတြက ပိုပုိေဖြးလာတယ္... အေအးဒဏ္က သည္းခံေနရတဲ့ၾကားက ပိုပိုျပင္းထန္လာတာမို႔ ေႏြးသြားေလမလားဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ခပ္သြက္သြက္ေလးပဲ သူ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ပူးကာပြတ္ေနလိုက္တယ္...
ခဏေနလို႔ ပန္းခ်ီထဲ စ်ာန္ဝင္သြားရင္ေတာ့ သူဒီအခ်မ္း ဒဏ္ကိုေမ့သြားမွာပါ...
စိတ္ထဲကေန ကိုယ့္ဘာသာပဲေျဖသိမ့္လုိက္ရင္း ပန္းခ်ီအတြက္လိုအပ္တဲ့ မင္ဘူးနဲ႔ စုတ္တံက်ည္ေတာက္ကို စားပြဲခံုေပၚမွာ သူျဖန္႔ခင္းလိုက္တယ္...

ရာသီဥတုကေအးေပမယ့္ ဒီထာဝရေရကန္ေဘးမွာ သူပံုကားခ်ပ္ေတြ ေရးရတာ သေဘာက်တာမို႔ အေအးဒဏ္ကုိ အံတုရင္း ပန္းခ်ီစေရးဖို႔ျပင္လုိက္တယ္...

ကန္ေရျပင္ဟာ ငါးပြက္သံေလးေတာင္မွမၾကားရေလာက္ေအာင္ ေအးခ်မ္းၿပီး တိတ္ဆိတ္ေနလ်က္ပါပဲ...

ပံုကားခ်ပ္ေတြထဲ အာ႐ုံစိုက္မိသြားတာ အခ်ိန္ေတြဘယ္ေလာက္ေတာင္ကုန္သြားလဲသူ သတိမထားမိလိုက္... သူ႔ေ႐ွ႕မွာ လာရပ္တဲ့ အရိပ္မဲတစ္ခုေၾကာင့္ သူ႔ကိုယ္ဟာ တုန္ကနဲျဖစ္သြားရတယ္... သူ႔ေ႐ွ႕က အရိပ္ဟာ နက္ေစြးေနတဲ့ဝတ္႐ုံကုိဝတ္လုိ႔ထားတာကို ေခါင္းကိုေျဖးေျဖးခ်င္းေမာ့ၾကည့္လိုက္ခ်ိန္မွာသူေတြ႔လိုက္ရတယ္...

"မေကာင္း.. မေကာင္းဆုိးဝါး..."

Xukun ဟာ သူ႔ေ႐ွ႕က အနက္ေရာင္ေစြးေစြးဝတ္႐ုံျပည့္နဲ႔သူရဲ႕မ်က္ႏွာကို ဝိုင္းစက္ေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ေမာ့ၾကည့္မိလုိက္တယ္...

သူ႔မ်က္ဝန္းေတြဟာ ေစာေစာတုန္းကထိတ္လန္႔သြားတဲ့စိတ္ေၾကာင့္ အရည္ေတြလဲ့ကာ ေဝ့သီေနတယ္... အနက္ေရာင္ဆုိတာ မေကာင္းမႈရဲ႕အေရာင္ျဖစ္တာမို႔ ဒီလူဟာ မေကာင္းဆုိးဝါးပဲျဖစ္ရမယ္ဆုိတဲ့အေတြးနဲ႔ လန္႔ကာေအာ္လိုက္ေပမယ့္ ေသခ်ာၾကည့္ေတာ့မွ မေကာင္းဆိုးဝါးျဖစ္ဖို႔ရာ ဒီလူက ေခ်ာလြန္းလို႔ေနတယ္...

ဗန္ဒါေစ့သ႑ာန္စူး႐ွ႐ွမ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ အဲ့ဒီမ်က္ဝန္းေတြအထက္က ထူထဲၿပီး တန္းေနတဲ့ မ်က္ခံုးနက္နက္တစ္စံုဟာ သူ႔ရဲ႕မေကာင္းဆုိးဝါးလို႔ေခၚမိတဲ့ အေခၚအေဝၚေၾကာင့္လားေတာ့မသိ... စိတ္အလိုမက်ဟန္နဲ႔ တြန္႔ခ်ိဳးလို႔ေနတယ္...

ETERNITYWhere stories live. Discover now