Capitolul III

182 8 3
                                    

Jughead povesteste

A trecut repede timpul lângă Betty. Acum ne pregatim amandoi sa plecăm la Archie. E aproape 23:00.
Am ajuns destul de repede, am lăsat motocicleta in fata casei si am intrat fără sa ciocanim.
Inauntru era, nimeni altul decât Archie si Veronica.
I-am luat in brate pe amândoi bucurandu-ma ca suntem din nou toți.
-Archie, doamne ce bine imi pare sa te văd!
-Si mie! Nu pot sa cred ca suntem din nou toți!
-Normal ca suntem, trebuie sa îți fim alături...
-Da...in legătură cu asta...Așezați-va toți la masa va rog!
-Hei...esti bine frate?
-Da...nu am nimic Jug, doar ca eu nu v-am chemat pentru ca am probleme, cum v-am zis.
Betty se încruntă:
-Adică?
-Betty...trebuie sa facem ceva.
-In legătură cu ce Archie?!
-Cu tot, cu liceul, cu Serpii, cu orașul...cu noi chiar!
Veronica il priveste insistent:
-De ce ne-ai mințit Archie?! Puteai sa spui care era planul tau!
-Ronnie...recunoaște ca nu ai fi venit daca îți spuneam ca am evadat pentru a salva tot ce a distrus tatăl tău...
-.....
Am intrebat si eu curios:
-Dar cum ai evadat? Ce ai făcut?
-De fapt...datorită Serpilor sunt aici..
-Bănuiesc..e casa lui Sweety!
-Da...totul a inceput acum două nopti. Stateam ca de obicei, treaz până dimineață, si ma gandeam cam cât ar fi ceasul. Eram singurul din celulele de pe acel coridor. Nu aveam voie sa vad pe nimeni.
Am inceput sa aud zgomot si țipete. În cateva secunde a apărut in fata mea Cheryl, cu arcul ei, care m-a scos de dupa gratii. Am evadat relativ ușor, ea si cu Topaz au planuit tot din cate am înteles.
Ronnie era nedumerită:
-Dar de ce ele? De ce nu tu Jug, care esti regele Serpilor?
-Am renuntat momentan...le-am pus la conducere pe fete.
-Ce? Cum adica ai renunțat?
Archie se ridica si spune:
-Sunt multe de povestit... ma duc sa aduc niște apă.
După ce Archie revine, Betty reaprinde discuția:
-Hai sa facem asa...ne intoarcem si povestim din momentul in care a fost inchis Archie. Tu ce ai facut dupa arestarea lui?
-La vreo patru zile de când el a fost arestat de Hiram mi-am zis ca omul acela nu mai poate fi tatăl meu. Am decis, împreună cu mama, ca ar fi mai bine sa ne distanţam cât mai mult de sotul ei...asa ca a cedat locul de primar chiar lui pentru a nu apărea certuri intre ei si am plecata New York. Cam atât am de spus.
Archie se uita la mine ca si cum ar trebui sa continui cu povestea mea, asa ca incep:
-La mine e mai complicat...adică la noi, povestea mea si a lui Betty se intersectează.... In ziua in care ai fost asrestat, tata cu Fred si cu Alice au încercat să vorbească cu Hiram. Dupa cateva zeci de minute de discutat, au renuntat. M-am dus la tata si i-am spus ca noi doi mergem sa ne interesam de arestul tău. Asa am si făcut, insa mi-am dat seama ca nu am telefonul asa ca am dat o fugă acasa. Am ramas socat. Alice era la tata, si aveau o discuție foarte interesantă despre fratele lui Betty... Trăgând cu urechia am auzit "Și eu regret la fel de mult ca tine ce s-a întâmplat atunci, dar nu îți face griji, voi face tot ce pot sa sa aflu ce s-a întâmplat cu baiatul nostru." Bineinteles, nu am mai luat nici un telefon si am plecat la Betty si i-am spus tot.
Mă uit la ea, se poate citi ura pe fata ei.
    Ne-am hotarat ca in orașul ăsta plin de minciuni nu se mai poate supravietui, asa ca am planuit sa fugim, oriunde in lume...Timp de două săptămâni am tot facut planul si ne-am pregatit, chiar am lăsat un bilet pentru a le pune conducatoare pe Toni si Cheryl. Dar in ziua in care viata noastra se putea schimba, tata a venit la mine si mi-a spus ca sunt un prost dacă cred ca el nu si-a dat seama de planul meu. Mi-a zis ca daca plec, acolo nu ma mai pot întoarce niciodată. Am sunat-o pe Betty, si Alice stia...de la FP probabil. Asa ca totul s-a ruinat, si nu numai...tata m-a târât până la Toledo. Iar Alice pe Betty la Fermă. Ne-au interzis telefoanele...orice cu care puteam comunica. Si nici in ziua de azi nu ni s-a spus clar care e treaba cu fratele nostru...
Veronica pare complet surprinsă:
-Adica..vrei sa spui ca FP si cu Alice....au un copil?!
Betty care parea foarte nervoasă spune:
-Te rog V, hai sa nu mai vorbim despre asta!
Ma uit la Archie care pare pe altă planetă:
-Hei, frate...e randul tău, tu ai rămas... ce vesti ai sa ne spui?

Riverdale (special season) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum