Ma ärkasin ülesse.... tundsin et olen ikka väsinud. Kõndisin kapi juurde , panin midagi sobivat endale selga nagu ma alati olen harjunud. Ma mõtlesin, et peaks kuhugile sööma minema. Ma läksin bussi ja sõitsin linna.
Lõpuks jõudis minu peatus ,, ma tõusin püsti ja läksin maha. Ma nägin seal üht väga kena poissi kes seisis seina vastas ja vaatas mu poole . Ma olin pimestatud , ma liikusin temast mööda vaikselt, ja tundsin ennast järsku nõrgana ja hakkasin kukkuma ... kuid järsku see kena poiss haaras minust kinni ja embas mind. Ma olin sõnatu...
"Mi-Mida ?? " (ma tõukasin ta endast eemale ja vaatasin teda ..ta naeratas mulle)
"Sa oleksid peaaegu kukkunud ja ma püüdsin su kinni , ma vabandan "
(Ta naeratas mulle nii säravalt ,et ma ei saanud oma silmi talt ãra pöörata)
"Pole midagi, sa ei pea vabandama , mina olen see kes peaks vabandama , vabandust"
"Jäta see... aga..kas sinuga on kõik korras?
"Minuga on kõik korras , aitäh.
" Las ma tutvustan ennast .. minu nimi on Usui Ryoichi, hea meel teiega tutvuda.
"Ee-eh... " (ta naeratas jälle ja mu jalad läksid nõrgaks... ma kukkusin ta käte vahele ,, pauhh. )
Usui: "On sinuga ikka kõik korras ? Sa tundud väga väsinud olevat"
"Minuga on kõik korras , jah ma olen natuke väsinud aga minuga saab kõik korda" (Usui'ga vesteldes ma juba unustasin kuhu ma minna tahtsin )
Usui: "Kuidas sinu nimi on ? "
"Aya "
Usui: "Hm.. Aya , nii... kas sa tuleksid minuga sööma täna ? palun !... "
" Eee... mi-mida ? Mi-mina ? Ma ei tea , ma just tahtsin minna täna sööma aga..... "
(Järsku....Ta haaras mu vasakust käest ja ta oli mulle väga lähedal , ma tunnen nagu mu süda plahvataks )
Usui: "Väga hea , tule minuga täna Aya , ma palun sind . Ma tahan sinuga terve päeva koos veeta , ma loodan et sa pole selle vastu , ma väga tahaks sind paremini õppima tunda. "
( Mida ta just ütles... ma olen pahviks löödud. Mida küll teha . Ma arvan et mul pole teist võimalust , Usui on juba mu käest haaranud ja tõmbab mind temaga kaasa)
"Heakene küll , ma ole nõus"
(Nii me läksimegi kahekesti ,Usui hoiab mu vasakust käest kinni , ta on mulle väga lähedal , et ma tunnen ta head parfüümi , ma vaatan teda salaja , mu süda peksab ikka veel kõvasti )
(Me jõudsime kohale ja istusime lauda )
Usui: "Aya... "
"Mida? "
Usui: "Sa olen nii ilus "
"Huh? Mina? "
Usui: "Jah sina , haha, ma viin su pärast koju ära"
"Eeer... aitäh ... U-Usui "
(Me istusime lauas , vaikselt ja sõime. Usui viiski mu koju ära nagu ta mulle ütles. Me jõudsime mu maja ette ja ta ütles.... )
Usui: "Ooh~ sa elad siin ? Woah~ okay .. "
"Hmmh.. jah ma elan siin , aga ma nüüd lähen , bye~ " ( Usui võttis must kinni ja kallistas tugevalt ) " mi-mida? Mida sa teed? Usui ?!? "
Usui: "Tasa! Ole paigal ! Las ma emban sind Aya "
"Huh? Usui !! Lase lahti !! Ma pean minema " ( Ma tõukasin ta endast eemale ja vaatasin teda )
Usui: "Okay , ma lähen "
(See naeratus.... see oli jälle see sama naeratus mis tal oli hommikul kui me kohtusime , ta naeratas ja lahkus. Ma tunnen miskipärast kurvalt , et ta lahkus )
Ma läksin tuppa ja mõtlesin terve öö Usui'st. Ma elan üksi , ja sellepärast tunnen ennast üksildasena.
"Aaah~ ilmselt ma enam Usui'd ei näe , ta oli tõesti kena "
YOU ARE READING
Love Trial
RomanceUsui Ryoichi on kuulus disainer kellele hakkab meeldima tüdruk kellega ta äsja kohtub.