Wedding Day

7 2 0
                                    

Ärkasin ülesse ja seadsin ennast valmis ja hakkasin minema tööle. Mu kolleegid olid juba kohal ja tervitasid mind.

Minu boss tuli mu juurde ja ütles et mul on töö ootamas .

Ta asetas mu lauale 3 paberit , mille peal oli inimeste nimed ja firma nimi.

Boss: " Sa vali , millise inimesega sa tööle hakkad "

"Hm... "( ma vaatasin nende nimesi ja nägin , et üks neist on ju Usui ... mi-mida ?  Ta abiellub ? )  "Kas Usui Ryoichi abiellub ? "

Boss: "Jah ta abiellub , sellest teatati uudistes . Usui Ryoichi on kuulus disainer , ta disainib pulma kleite ja nüüd hakkab ta siis abielluma . Ta soovib meie firmaga töötada."

"Oh " ( ma ei suutnud midagi öelda )

Boss: "Kelle sa siis valid ? "

(Ma mõtlesin selle peale tõsiselt ja otsustasin et valin....Usui. Ma ise ka ei tea miks tema valin. )  "Ma valin Usui Ryoichi"

Boss: "Hea küll , sa mine käi ta firma juurest läbi ja hakake pulma korraldama "

"O-Okay "

Ma läksingi , ma kardan ja mu süda lööb kõvasti.

Jõudsin kohale ja astusin ta töökohta , seal oli hästi palju pulma kleite mille ta ise on disaininud ...whoa~  ... järsku ma kuulsin et keegi tuleb , see oli Usui.

Usui: "Tere Aya"

"Te-tere " ( ta naeratus mulle jälle)

Usui: "Sa siis töötad pulmakorraldajana? "

"M-Mhm,  aga sina ? Sa ei öelnud mulle et sa abiellud"

Usui: "Jah ma abiellun"

"Okay , aga hakkame siis tööle ... "

Usui: "Oota ..."

(Ta tuli mu juurde ja silus mu juukseid , ta käed olid soojad)

"H-huh? "

Usui: "Nii , hakkame siis tööle"

"Hmmh.."

Ja terve see 4 kuud me tegeliseme tööga . Ja lõpuks saabus pulma päev. Kõik külalised on juba kohal. Pruut pole veel ilmunud. Mina ja mu kolleegid on juba närvilised ja ka mina ,,, aga Usui ei tundu ültse närviline olevat , ta näol on rõõmus ilme. Tund aega on möödas ja pruut ei ilmu. Külalised lähevad ära ja Usui tuleb minu poole.

"Usui .. kas kõik on korras ? "

Usui: "Kõik on korras "

(Ta ikka naeratab mulle, ma ei saa aru sellest)

"Aga pruut ei ilmunud.."

Usui: "See pole tähtis "

(Usui läks koju ja ka mina )

Ma istusin oma voodi peal ja mõtlesin tänasele päevale.

Miks ta pruut ei ilmunud kohale , Usui on ideaalne , miks ta küll ei tulnud.

Lõpuks oli hommik ja on aeg tööle minna. Ma jõudsin tööle ja istusin oma laua juurde..... mu telefon helises, see oli Usui.

"Usui? "  (ma võtsin vastu)

Usui: "Aya... tule minu juurde"

"M-mina?  Miks? "

Usui: "Mul on vaja sind "

"Hea küll , ma tulen"

(Mis temaga juhtus? Miks tal äkki mind vaja on)

Ma läksin ta ukse taha ja koputasin. Ta avas ukse.

Usui: "Aya tule sisse"

"Mhm"

(Ma läksin sisse ja ta tundus olevat kurb )

"Kas midagi juhtus ? "

Usui: "Jah "

"Mida? "

Usui: "Ma vajan sind Aya nüüd "

"Huh?  Mi-miks? "

Usui: "Lihtsalt vajan , ära lahku mu juurest"

(Ma ei suuda seda uskuda , ma kardan Usui'ga väga lähedaseks saada, sest ma ei tea mida võib Sho teha )

"Eer..."

Usui:  "Jää minuga Aya "

"Ma ei t-tea..."  (Usui tuli mulle hästi lähedale ,ta nägu oli minu näo ees )

Usui: "Aya.... Sa meeldid mulle"

(Huh?  Mida? Mina meeldin talle ..aga ta ju oleks peaaegu abiellunud ja nüüd järsku ma meeldin talle)

"Mi-Mina? Mida sa ajad?"

Usui: "Ma ei tee nalja Aya , sa oled just see tüdruk keda ma endale tahaks "

"Eee... aga sa oleksid ju abiellunud ?"

Usui: "Ei oleks , see oli nali , mul polnud pruuti.Ma ainult kasutasin juhust et sinuga olla see 4 kuud "

"Mida?? Usui!! " (see oli nali? Mida ? Ja kõik see 4 kuud...ma ei suuda seda uskuda.. oh my god)

Usui: "Nüüd Aya , kus sa tead tõde , palun ole minuga . "

"E-ei .... sa valetasid , ma pidin kõik see 4 kuud raskelt töötama ja sina ei öelnud mulle midagi "

Usui: "Ma vabandan , palun ole minuga ,  ma armastan sind"

"Head aega Mr.Usui Ryoichi "

(Ma lahkusin , koju minnes ma nutsin )

Love TrialWhere stories live. Discover now