Is there a happy end?

7 2 4
                                    

Läksin koju , käisin pesemas , ja istusin voodisse , vaatasin aknast tähti... " Kas Usui helistab... hm.."

5 minutit läks mööda....

Usui helistab.

"Oh ~ see on Usui " (võtsin ruttu vastu)

"Jah?"

Usui: " Aya on sinuga kõik korras? "

"Minuga on korras kõik "

Usui: "Kas sa oled mu peale vihane? "

"Ma ei tea... "

Usui: " Ma vabandan selle suudluse pärast , mis mul Luna'ga oli. Ta on mu ex-girlfriend. Ma olen ta juba ammu unustanud ja ma ei armasta teda , Aya sina oled ainuke mu maailmas, andesta mulle "

"Tõesti? " (Ma tahan talle andestada , ma igatsen teda , ma lihtdalt ei suuda temata elada)

Usui: " Mhm , I miss you , oleme koos tagasi ? Ma võin kasvõi praegu sinu juurde jooksta"

"Huh? Ei ära tule , hilja on juba. Hm... Koos tagasi ?  O-Okay "

Usui: " Haha , ma tulen homme su poolt läbi siis "

"Okay , bye~ "  ( Ma pole ammu ta naeru kuulnud , ta teeb mind õnnelikuks.. )

Hommikul tuli ta ma juurde..

*Kopp - Kopp*  See oli Usui kes on mu ukse taga.Ma jooksin ust lahti tegema ja seal ta oligi , ta naeratas.

Usui: "Hey"

"H-hey "

Usui: "Ma tulen sisse"

"......"  (Usui pani ukse lukku )

Usui: " Me oleme jälle ainult kahekesi.

"Yaaah~ jälle sa pervert selline , mida sa teha tahad? "

(Usui tuli mu poole ja pani oma käed mu puusale )

Usui: " Mida sa arvad ma tegema hakkan ? "

"Eeer... " (Ta tegi mulle musi) "Oh~)

"Seda tahtsin teha. Kas sa tõesti arvasid et ma hakkan sind vägistama? Sul on tõesti väga vasakule mõtlemine kullake"

"Kellel siin vasalule mõtlemine on ? Sina oled see suurim pervert siin"

Usui: " Haha , aa okay ma võin siis pervert olla, igatahes... mida me teeme nüüd siis ? Võin sind terve päev vägistada ?

(Huh ? hahah )

"Vägistada ? Ee-eei "

Usui: "Mida siis ? Suudelda ?  You make me crazy "

"Uumm... "

Usui: " Abiellume "

(Usui nägu läks tõsiseks)

"Abiellume? eeh.. "

Usui ?: " Jah abiellume , ma disainin sulle kõige ilusama pulmakleidi , nõus ? Kui sa ütled ei siis ma hakkan perverdist ja tulen su juurde ja v..... "

"Okay o-okay , olen nõus , abiellume Usui"

Usui: " Hmhm.. haha , lõpuks "

"......"

5 kuud läksid mööda ja saabus meie pulmapäev. Ma olen ärevil.

Mu kolleegid õnnitlesid mind , isegi terve Wave'i grupp tuli kohale .. kõik nad õnnitlesid mind.

Sho tuli mu juurde.

Sho: " Palju õnne , ma ei takista sind , ma tean et sa armastad teda. Kõik tüdrukud tahaksid olla sinu asemel siin praegu... haha, Ma olen Usui peale kade. Ma loodan et oleme head sõbrad ikka edasi "

"Aitäh kõige eest Sho , muidugi oleme sõbrad edasi" (ma kallistasin teda)

Sho: " Ela hästi koos Usui'ga "

"Tänan "

...................................

Minu pulm sai läbi , see oli imeline. Me sõidame Usui'ga nüûd tema uude majja.

Usui hoidis mind tema kätel ja viis mind magamistuppa , põrandal oli maas roosiõied ja küünlad põlesid. It's perfect.

"Whoa~ siin on kõik nii ilus "

Usui: " Tore et sulle meeldib"

"......"

Usui: "......."

Usui suudles mind ja me heitsime voodile pikali ja edasi kasutage oma fantaasiat xD ....

Meil oli suurepärane pulmaöö.

Hommikul.....

Usui: " Ma armastan sind "

" Mina sind kaa~ "

Usui: " Aya kas ma võin nüüd pervert olla edasi ? "

"Mida? "

Usui: " Ma tegin nalja ... hahah "

"Hahah "

END OF THE STORY~ :)

Love TrialWhere stories live. Discover now