Usui & Sho ...

9 2 0
                                    

Ma ärkasin ülesse ja läksin jälle oma kapi juurde nagu ma tegin seda eile . Täna ma otsustasin minna oma sõpradega välja.

Kui ma bussist maha läksin , nägin ma teda jälle ...

"Usui ?? "

Usui: "Jah Aya , see olen mina "

"Mida sa jälle siin teed? "

Usui: "Ma ootasin sind kullake "

"Huh? Kullake? Mida? "

Usui: "Hah , sa oled minu kullake nüüdsest... kuhu sa täna ültse lähed? "

"Ma lähen oma sõpradega välja , ma pean minema , bye"

Usui: "Oota .... ma tulen sinuga Aya"

"Mida? "

(ta tuli mu kõrvale ja pani oma käe mu õlale )

Usui: "Lähme " 

"Aaargh... o-okay "

( miks ta seda teeb ? Alguses püüab mu kinni ja tuleb minuga koos sööma , ja nüüd kutsub mind tema kullakeseks ja tuleb minuga kaasa ... aah~ ta on tõesti tore)

Jõudsime kohale , seal olidki mu sõbrad . Mu sõbrad on ühest kuulsast bändist Wave.

"Tsau Sho "  ( Sho on Wave'i liider ja väga tore ja kena inimene , Sho liigub minu poole )

Sho: "Whoa~  Tsauu Aya ....

Aya Aya ,  kas see kes sinuga kaasas on see kuulus disainer Usui Ryoichi? "

"Disainer? Usui ?  Ma ei teadnud , et ta kuulus disainer on" ( Sho'l oli üllatunud nägu peas , ja ka mul oli. Sho vaatas mind ja ka Usui vaatas mind ja naeratas )

Usui: "Vabandust Aya , et ma sulle ei öelnud kes ma olen "

"Mi-mida? Sa oledki kuulus disainer .... ooh ~ "

Sho: " Kuulge aga mis suhe teil kahel on ? Käite? "

"Yaaah ~ Me ei käi Sho ... me lihtsalt tutvusime eile ja ta tahtis minuga täna kaasa tulla"

Usui: " Yeah , ja ta on minu kullake , onju nii Aya ? "

Sho: " Kullake ?  Mida ? "

"Eee... E-ei ... ma ei ole su kullake" ( Sho vaatas mind ja oli vihane )

Sho: "Aya !!  Kas sa ei pidanud olema minu oma ? Ma ei lase sul kellegi teisega olla "

"Mi-mida ?? Uhm... ( Sho tõmbas mind tema juurde )

Wave'i teine liige tuli , see oli Mizuki.

Mizuki: "Mis siin toimub ? Aya?  Sho mida sa teed ? "

Sho: "Ma ei taha ,et Aya oleks kellegi teise oma , Aya tuli koos selle disaineriga "

Mizuki: "Hm.... ah et selles on asi , Sho lase Aya lahti! "

(Ma ei saanud millegist aru enam ... Usui jõllitas mind ja Sho hoidis mind ikka kinni )

Sho: " ... Aga ... "

Mizuki: " SHO!!!! Lase lahti!! "

(Sho lasi minust lahti ja ta vaatas mind kurvana , ta hakkaks nagu nutma)

"Sho ... mis lahti ? "

Sho: " Pole midagi , ma lihtsalt ei taha et sa oleksid kellegi teise oma , eriti selle kuulsa disaineri oma "

Usui: "Kuule sina Sho , äkki lõpetaksid ... ära kutsu mind 'Kuulsaks Disaineriks ' , mul on nimi ka ja see on Usui Ryoichi "

Sho: " Mida iganes "

( Usui oli vihane , Sho ja Usui . Mis neil küll viga on )

Mizuki : " Lõpetage see tülitsemine nüüd . Aya , oleks parem kui sa koju läheksid , sest muidu hakkavad nad siin kaklema, nõus ? "

"Ee... Mhm , ma siis lähen koju ..."

Usui: "Ma tulen sinuga Aya "

Sho :" MIDA??? "

Usui: "Ma lähen Aya'ga "

( Usui võttis mu käest kinni , mu süda hakkas kõvemini lööma . Sho oli nii vihane , meie silmad kohtusid , Sho vaatas mind ja kõndis minu poole ..... Sho kallistas mind ja ütles mulle vaikselt kõrva.. )

Sho: " Sa oled minu Aya , saad aru ? Sa ei saa tema omaks .Tea et ma ei lase sellel juhtuda . I love you Aya"

(Sho lasi must lahti ja kõndis minema , ma ei tea mida öelda , mida ta selle kõigega mõtles ? Aah)

Mizuki:" Bye Aya , näeme hiljem , bye Usui"

"Hm... bye "

Me sõitsime koju . Ma mõtlen ikka veel selle peale mida Sho mulle ütles , ta tõesti armastab mind , aga et mina ja Usui ... see on võimatu .

Homme on Esmaspäev , pean tööle minema. Ma töötan pulma korraldajana.

Love TrialWhere stories live. Discover now