ŞİMDİ OKUDUĞUN KPOP DEDİKODULARI Fanfiction Bilgiler yabancı sasaenglerden, çeviriden ve kaynaklardan alınmıştır! Doğruluk payı yoktur!.. #2ne1 #bigbang #blackpink #bts #dedikodu #kore #kpop #seventeen #shinee #superjunior #twice ŞİRKETLER ARASI REKABET 2.5K 36 66 Black_Cute95 tarafından Black_Cute95 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Şirketler arasında tahmin edemeyeceğiniz derecede öne geçme hırsı ve rekabet var SM - YG sürekli birbirini geçerek JYP'yi yenmeye çalışıyorlar. BigHit ise hiç uğraşmıyor. (Asillik başka) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.