ŞİMDİ OKUDUĞUN KPOP DEDİKODULARI Fanfiction Bilgiler yabancı sasaenglerden, çeviriden ve kaynaklardan alınmıştır! Doğruluk payı yoktur!.. #2ne1 #bigbang #blackpink #bts #dedikodu #kore #kpop #seventeen #shinee #superjunior #twice BTS (GURUR) 1.9K 23 5 Black_Cute95 tarafından Black_Cute95 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Youtube de en çok Like alan MV'lerin ilk beşini BTS kaplıyor 1) Blood Sweat 2.644.340 2) Fire 2.295.264 3) Not Today 2.287.118 4) Spring Day 2.238.014 5) Dope 2.185.423 Blood Sweat Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Fire Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Not Today Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Spring Day Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Dope Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.