Nazlıdan
Ateşle birlikte kulübe gelmiştik.Ve bir yere oturmuştuk.Ateşin yanına bir sürü kız geldi.Ateş ise ben yokmuşum gibi onlarla ilgilendi.Bir tane kız sordu ''Bu esmer kız senin neyin oluyor ateşciğim''dedi kız.Ben tam ağzımı açmıştım ki ateşin sözüyle geri kapattım.''Hiç bir şeyim canım''dedi ateş.
Ateşin böyle demesi beni çok üzmüştü.Tam ben gidecekken o sarışın kız ateşi öptü ve ateş de itmedi onu.Ben de daha fazla dayanamadan ağlayarak kulübden çıktım.Ağlayarak sahile gittim.Sahilde bir banka oturdum ve hıçkırıklarıma engel olamadan ağlamaya devam ettim.Sonra düşündüm de niye üzülüyorum ben ya dedim.
Gözyaşlarımı silip geri kulübe gittim.Ateşi asla umursamayacaktım ve eğlenmeme bakıcaktım.Yanıma o sırada bir çocuk geldi.''Selam güzellik''dedi.Bende ateşin bana baktığını görünce ''Selam''dedim.''Galiba yalnızsın istersen beraber takılabiliriz''dedi.''Olur''dedim.Ve bir şeyler içmeye karar verdik.
O kadar çok içmiştim ki başım dönüyordu artık.O sırada yanımdaki çocuk beni öptü.Ben o şokla ne yapacağımı şaşırmıştım ki biri beni kolumdan çekip dışarıya çıkarttı.Kafamı kaldırdığımda ateş olduğunu gördüm.''Ne yapmaya çalışıyorsun kızım''sen diye bağırdı bana.''Sanane seni ne ilgilendiriyor.İstediğimi yaparım''dedim.
''Doğru istediğinizi yaparsınız nazlı hanım.Bundan sonra umrumda değilsin.Ne halin varsa gör.Seni düşünen de kabahat''dedi ve çekip gitti.Bende odama doğru gitmeye başladım.odanın kapısının önünde birine çarptım kafamı kaldırdığımda feyzullah olduğunu gördüm.''Aaaa feyzocum naberrr''dedim.''Nazlı sen içtin mi?''dedi bana.
''Nerden çıkardın bunu içmedim tabiki şimdi önümden çıkarsan odama girip yatmak istiyorum''dedim.''Tamam buyur geç yat ama sana yarın bunun hesabını sorucam nazlı''dedi ve önümden çekildi.Ben de odama girdim ve kendimi yatağa attım.Uzun bir süre geçmeden uyumuştum.
Sudan
Sabah odanın kapısının çalma sesiyle uyandım.Yataktan kalkıp kapıyı açtım.Kapıyı açtığımda feyzullahı gördüm.''Ooo su hanım ayaklanmışız bakıyorum da''dedi gülümseyerek.''Evet ya şimdi daha iyiyim''dedim.''İyi olmana sevindim.Nazlı uyandı mı?''diye sordu.''Hayır daha uyanmadı bir şey mi oldu''diye sordum.
''Önemli bir şey değil de onunla konuşmam lazım acaba siz eylemle aşağı inseniz bizi yalnız bıraksanız olur mu''dedi.''Olur sıkıntı değil ben eylemi uyandırıyım üstümüzü giyinip ineriz''dedim.''Teşekkür ederim boncuk''dedi gülümseyerek ve ben daha sonra içeri geçtim.Bana boncuk demesi hoşuma gitmişti ama fark ettirmemeye çalıştım.
İçeri geçtiğimde eylemin uyanmış olduğunu gördüm.''Boncuk hanım nasılsınız''dedi gülerek.''Kızım dalga geçme ablayla kötü olur sonra''dedim.''Çok korktum abla ama sizin aranızda bir şey var ama çözicem inşallah dün kucaklamalar bugün boncuk demeler falan''dedi.''Çok konuşmada üstünü giyin kahvaltıya inicez''dedim ve üstümüzü giyindik
(Suyun kıyafeti)
(Eylemin kıyafeti)
Üstümüzü giyindikten sonra aşağıya kahvaltıya indik.Bizimkilerden kimse gelmemişti biz de bir masaya geçtik ve onların gelmesini bekledik.
Feyzullahdan
Dün nazlının yaptığına sinirlenmiştim ve sabah kalkar kalkmaz odasına geldim.Kapıyı su açınca mutlu olmuştum açıkcası. Onu görünce kendimi garip hissediyordum.Çok güzel bir kızdı diye içimden geçirirken nazlı uyandı.''Ah başım kazan gibi ya''dedi.''O kadar içersen böyle olur nazlı hanım''dedim ciddi durarak.
''Bak nazlı ya senin başına bir şey gelseydi o kafayla her şey olabilirdi seni 1 kere uyarıcam bir daha böyle şeyler yapmayacaksın tamam mı?''diye sordum.Nazlı da kafasını salladı.Üzgün gözüküyordu.''Ya ama öyle durma dayanamıyorum sonra''dedim ve saçlarından öpüp sarıldım.''Hadi ben seni kapıda bekliyorum hazırlan kahvaltıya inelim''dedim.O da kafasını salladı.10 dakika sonra hazır bir şekilde yanıma geldi.
(Nazlının kıyafeti)
Selammmm!!!!!
Ben bu bölümü açıkcası hiç beğenmedim çok saçma oldu galiba artık yazamıyorum.
Siz nasıl buldunuz bölümü?
Neyse çok uzatmıyım :).
Sevgiyle kalın :).