Nazlıdan
Kahvaltımı yaptıktan sonra babamı öpüp arabaya doğru ilerledim ve arabaya binip okula gittim.Okula geldiğimde suyla eylemde okula girdi.Birlikte okulun bahçesindeki çardağa oturduk.''Ya artık çok sıkıldım İstanbuldan''dedi su bende onun dediğini kabul edercesine kafamı salladım.
''O zaman tatile gidiyoruz''dedi eylem.Eylemin bu fikriyle gülümsemiştik.''Tamam o zaman ben oteli ayarlayayım.''dedim ve derslerimize geçtik.Ders bitiminde gene çardakta oturduk ve benim 6 kişilik ayarladığım oteli gösterdim onlara.''Tek sıkıntımız fethiyle feyzoyu ben nasıl ikna edicem''dedim.
Su bana dönerek ''Bence seni yalnız bırakmazlar tatile ve gelirler''dedi gülerek.Suya sarıldım ''Ya seni yerim ama ben kuşum''dedim.''Eylemin kıskanç bakışlarını hissediyordum.''Oy oy kıyamam gel gel''dedim kucağımı ona açarak ve o da geldi sarıldım.Bir süre daha oturduktan sonra ayrıldık ve arabalara geçtik.
Eylemden
Okuldan ayrıldıktan sonra şirkete geldik.Su ateşin odasına girerek.''Tatile gidiyoruzzz.''dedi.''Ne zaman ve nereye ve benim bundan niye yeni haberim oluyor''dedi ateş.'' 1.Bu akşam,2. Alaçatı,3.Bizde yeni karar verdik''dedim.''Ben gelmiyorum siz gidin''dedi ''Yaaa abiii hadi gel işte hem çok eğlenicez fethi, feyzo ve nazlı da geliyor''dedim.''Of tamam gelirim.''
''Tamam abiş görüşürüz o zaman''dedim ve suyla odadan çıktık.Arabaya binip eve geldik.Daha sonra su odasına girdi ve ben de odama girdim ve valizimi hazırlamaya başladım.Üstümü de değiştirdim.Daha sonra valizimi de alıp aşağıya indim.
(Eylem'in kıyafeti)
Sudan
Eve gelince direk odama girdim.O sırada nazlı aradı.''Hazır mısın?''diye sordu.''Hayır canikom hazırlanıcam şimdi''dedim.''Tamam hızlı ol kızım biz de 1 saate kadar sizin kapının önüne geliriz ama ben hala abimleri ikna edemedim''dedi.''Napıcağını biliyorsun''dedim ve telefonu kapattım ve daha sonra üstümü giyinip aşağıya indim.
(Suyun kıyafeti)
Valizimi alıp aşağıya inmiştim.Ateşle eylem de aşağıdaydı.Ben aşağıya inince arabay geçtik ve nazlıları beklemeye başladık.
Feyzullahdan
Eve gelmiştik fethiyle ve nazlıyı valizle birlikte aşağıda gördük üstünü de giyinmişti.
(Nazlı'nın kıyafeti)
''Tatile gidiyoruzzz''diyince şok olmuştuk.Fethiyle aynı anda ''Ne tatili biz gelmiyoruz''dedik.''Yaa ama beni yalnız mı bırakıcaksınız suyla eylemin abisi de geliyor siz de gelin lütfen''dedi.Ateşi duyunca zaten fikrimi değiştirmiştim bile.''Tamam geliriz bekle çıkıp valizlerimizi hazırlayalım''dedim ve yukarıya çıktık.
Valizlerimizi hazırladıktan sonra aşağıya indik ve arabaya geçtik.Arabayı fethi sürüyordu yanında ben vardım ve tabiki nazlı her zamanki gibi arkadaydı.Ateşlerin evinin önüne geldiğimizde onlarda arabadaydı.Arabalardan inmeden yola çıktık.Saat baya geçmişti ve mola vermeye karar verdik ve bir restoranta girdik ve oturduk.
''Ya ben çok üşüdüm''dedi eylem.''Benim arabada bir hırkam vardı istersen sana vereyim''dedi nazlı.''Yok sen otur nazlı ben veririm''dedi fethi ve birlikte arabaya doğru yürüdüler.''Ya benim canım çikolata çekti.''dedi su.''Tamam gel gidip alalım küçük hanım''dedim ve çikolata almaya gittik.
Ateşten
Suyla feyzullahta gidince nazlıyla baş başa kaldık.''Sen gerçekten çapkın mısın ya''dedi nazlı.''Yok canım hepsi kuru iftira beni kıskandıkları için öyle diyorlar gerçekten''dedim ve masaya bir kız geldi.''Ateşcim nasılsın?''dedi.''Gerçekten hiç çapkın değilmişsin be Ateş Açar''dedi nazlı.''Ya vallaha ben bu kızı tanımıyorum bacım bi git ya''dedim.
Kız da şaşırmış bir şekilde yanımızdan gitti.Nazlıya baktığım da sinirli duruyordu.''Nazlıcım ne bu sinir?''diye sordum.''Ne siniri ya banane senden hiçte sinirlenmedim''dedi.Ben de alttan alttan güldüm.
Selam!!!!!
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. :)
Nasıl buldunuz bölümü. :)
Bu sefer sınır koyacağım. :)
20 Vote 10 Yorum :)
Sevgiyle kalın. :)