Sudan
Okul bitiminde nazlıyla vedalaştıktan sonra eylemle eve geldik.''Hoşgeldiniz kızlar''Dedi songül abla ''Hoşbulduk''Dedim ve içeri geçtik içeri geçmemizle birlikte ''Akşam şirketin ortaklarına yemeğe gidiyoruz hemen hazırlanın '' dedi babam her zaman ki tavırları ve ben bu tavrından nefret ediyorum.
''Emredersiniz''dedim ve yukarıya çıktım arkamdan su diye sinirli bir şekilde bağırdığını duymuştum ama umursamadan odama girdim ve üstümü değiştirdim.
(Su'yun kıyafeti)
Eylemden
Su sinirli bir şekilde odasına girince bende odama girdim ve dolabımın karşısında durdum ve birden biri odama daldı tahmin edin kim? Tabi ki su ''Yahu sen ne zaman kapı çalmayı öğrenicen''dedim sinirli bir şekilde ''Hiç bir zaman ve sen niye hala hazır değilsin''dedi.''Benim kapımı bundan sonra çal ve ikincisi giyinecek bişe bulamıyorum yaa çok kararsız kaldım''dedim.
''He he,giy işte kızım bir şey sanki nereye gidiyoruz eğer 5 dakika içinde aşağıda olmassan gelir saçlarını keserim''dedi ve kapıyı çarpıp gitti. Allahım sen bana yardım et diye geçirdim içimden.
(Eylem'in kıyafeti)
Bende üstümü giyince aşağıya indim.Ateşte gelmişti koştum ve sarıldım hemen.''Ne istiyorsun gene eylem'' dedi ''Allah allah ya ben abime sarılamam mı ya?'' dedim üzülmüş gibi yaparak ''sarılırsın sarılırsın''dedi ve o da bana sarıldı tabi bu anı babam bozdu ''Hadi yeter geç kalıyoruz''dedi of sinir oluyorum bu adama ya diye geçirdim içimden.Sonra arabaya bindik ve yola çıktık.
Nazlıdan
Eve girdiğimde masa hazırlanıyordu ''Ben geldimmm'' dedim ''Hoşgeldin kızım bu akşam ortaklarımız gelecek istersen sen de hazırlan birazdan gelirler çünkü''dedi babam ''Tamam babacım''dedim ve yukarıya çıktım.Kapımın önünde iki öküzü görmeyi beklemiyordum.''Sabahki olayı unutmadım sonra hesabını sorucam 2.si düzgün bişeler giy''dedi fethi.
''Tamam tamam ''diyip odama girdim tabiki giyinmicektim düzgün bişeler allah allah ya onları ne ilgilendiriyor diye geçirdim içimden ve dolabımın karşısına geçtim bir şort ve bir tişört çıkartıp giyindim
(Nazlı'nın kıyafeti)
Üstümü giyindikten sonra aşağıya indim ve iki öküzde aşağıya inmişti.
Feyzullahdan
Nazlıyı o kıyafetle görünce gözlerimden alev çıktı resmen ''Kızım biz sana ne diyoruz sen ne yapıyorsun git çabuk değiştir üstünü''dedim ''Ya karışmayın bana yaaa ben bunları giyinmek istiyorum babaaa bir şey söylesene şu öküzlere''dedi babama masum masum bakarak.
''Karışmayın kızıma istediğini giyer sizi ilgilendirmez hem çokta güzel olmuş benim kızım''dedi nazlıyı kolunun altına alırken yahu bu kız bizi suçlu duruma nasıl düşürüyor bilmiyorum ama çok seviyorum bee diye geçirdim içimden.
Fethiden
Biz nazlıyla uğraşırken kapı çaldı ve meryem abla kapıyı açtı ilk gözüme esmer kız çarptı çok güzel bir kızdı galiba ateşin en küçük kardeşiydi ve içeri geçtiler bizde tokalaştık ama feyzullaha bir şey olmuştu büyülenmiş gibi mavi gözlü kıza bakıyordu tokalaşırken de kızın elini bir türlü bırakmadı ama nazlının cimciklemesiyle kendine gelmişti.
''Benim arkadaşımdan uzak dur feyzocum''dedi kısık sesiyle biraz şaşırmıştık çünkü tanışmıyorlar sanıyorduk hoşgeldin faslı bittikten sonra masaya geçtik ve yemeklerimizi yemeye başladık.
Selammmmm!!!!
Bir bölümle daha karşınızdayım :D.
Nasıl buldunuz bölümü??
Umarım beğenmişsinizdir :).
Görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın :).
Sevgiyle kalın :).