Kapitel 6 - Weekend

103 1 0
                                    

Hon satte på sig en vacker skogsgrön spetsklänning som slutade strax ovanför knäna med elegant långa ärmar, Patrik hade för ovanlighetens skull valt en lite mer ledig look med kostymbyxor och en instoppad ljusblå skjorta.

Hon hakar fast hennes arm runt hans när de går mot matsalen på undre våningen.

-Gillar du dina nya skor? Frågade han, -Jaa det är väldigt fina sa hon skrattandes.

Patrik hade lagt märke till hur mycket hon gilla de röda pumpsen hon hade sett några dagar innan på deras lilla shopping runda, hon hade inte sagt något eftersom nu var allt annorlunda, men han visste att hon verkligen ville ha dem, och han ville göra henne lycklig och köpa allt hon någonsin kunde önska sig.

De satte sig till bords och kocken serverade rådjurs kött med kokt potatis och sallad med gräddsås i en kanna.

-Mmm det luktar underbart!

-Haha ja visst gör Whiskey god mat?

-Whiskey?

-Han kallas för Whiskey för han alltid tar ett stort glas whiskey varje lördags kväll, men hans egentliga man är William Red Sourse.

-Åh jag måste få berömma honom för den underbart goda maten.

-Gör det du efter maten älskling, sa Patrik med ett leende.

När hon kommer in i köket så ser hon en glad lite lätt rund svart man som ser ut att va i sina bästa dar, hon gissar på att han är runt 60 med tanke på det gråa håret under kockmössan.

-Men hallå miss, vad kan jag göra för dig? Fråga whiskey skrattandes

-Haha, åh inget särskilt, ville bara berömma dig för den fantastiska måltiden sade hon lite blygt.

-Nämen åh miss nu gjorde du en gammal man glad, kan jag bjuda på lite efterrätt? Kanske lite hemmagjord glass?

-Åh tack ja gärna.

-Ska jag plocka fram lite till dig oxå sir? Sa Whiskey när Patrik kom in i rummet.

-Hej älskling! Whiskey bjöd på lite hemmagjord glass, vill du också ha?frågade hon entusiastiskt.

Patrik log mot henne, hon var så söt när hon är uppspelt, -jag tar gärna en bit Whiskey

-Då ordnar jag det till herrn.

-Kan man få fråga vart du kommer ifrån Whiskey? Frågade Julia när han hade serverat dem efterrätten.

- Jag kommer från en liten stad i Northern Ireland men mitt ursprung är från Etiopien. Mina föräldrar flytta hit på mitten av 1800-talet sa han medans alla njöt av den goda glasen i köket. De satt och samtalade ändå till natten då det blev dags att gå och lägga sig.

När alla hade lagt sig så frågade Patrik, är du säker på att du vill detta? Du vet att jag har gett tillåtelse till att träffa unga pojkar i din egen ålder.

-Ja jag är säker, älskling sluta prata om detta okej?

Han kysste henne och drog henne närmare mot honom, smekte henne lite lätt för att se om hon ville. Hon började ta av hans byxor för att sen ta av hans underkläder. Han tog av hennes linne och smekte hennes nakna bröst och kysste dem, han drog av hennes trosor och la henne på rygg för att sen lägga sig över henne, de började stöna högre och andas tyngre medan de kysstes och försökte upphetsa varann, när ingen av dem kunde hålla sig längre så förde han in den och älskade henne passionerat och länge för att sedan mysa ihop tills de somnade i varandras armar.

BabyWhere stories live. Discover now