Det var fredag lunch, Julia hade precis slutat skolan och skulle spendera helgen med mr X, hans chaufför skulle plocka upp henne och köra direkt till hans hem där han väntade på henne.
När bilen körs fram till huset så hälsar chauffören Tom att Patrik är i sitt kontor. -Tack!
Hon öppnar kontorsdörren och ser honom stå vid det stora fönstret, han tittar ut på de vackra höstträden.
Hon går sakta fram mot honom lägger hennes armar runt hans midja och håller om hans händer som är hårt hopknutna. Hon lägger hennes huvud på hans axel och lutar det lite lätt mot hans. -Vad tänker du på älsklig? frågar hon och kramar honom hårdare.
-Vi borde inte göra detta, jag ber Tom att köra fram bilen åt dig, du är fri..."
-Nej, snälla sluta, gör inte detta mot mig sa hon med gråten i halsen.
-Jag älskar dig så otroligt mycket därför måste jag låta dig gå. Gråt inte gumman, sa Patrik när han torkade bort tårarna från hennes underbart vackra ansikte, -du är så otroligt vacker och en sån underbar ung kvinna, men jag kan inte hålla dig kvar längre, sa han med gråten i halsen.
-Så gör det inte, stanna hos mig, jag älskar dig över allt annat på denna planet, jag vill bara ha dig och ingen annan. Lämna mig inte, jag skulle aldrig överlevda det, du vet att båda mina föräldrar är döda samt min moster som var min förmyndare, min mormor är alkoholist och min fars föräldrar vill inte ha nått med mig att göra, lämna mig inte, jag kan inte bli ensam igen.....
-Aldrig... jag kommer aldrig utsätta dig för den här smärtan igen, förlåt.
-Shhh sa hon och kysste honom.
Han lägger hans ena arm runt hennes midja och de börjar gå mot ut mot dörren, han för henne mot sovrummet där han börjar ta av sig alla hans kläder medan hon gör detsamma, han drar bort överkastet från och hon drar ner täcket så de kan lägga sig.
Han lägger sig på rygg så hon kan lägga sig på hennes favorit plats, hans bröstkorg... Han viskar mot hennes öra "jag älskar dig", jag älskar dig med" viskade hon tillbaks, de myser en stund tills de båda somnar.
Efter en timme så vaknar Patrik och tänker på hur lycklig han är som har en sån fin och underbar prinsessa som just nu ligger på hans bröstkorg, en person som älskar honom otroligt mycket och som han älskar över allt annat, fast han är 54 och hon bara 18 så önskar han att detta aldrig skulle ta slut.
Han smeker hennes hår och kysser hennes panna, -mmm är det morgon?
-Nej älskling det har bara gått lite mer än en timme, kl är halv 4. Vill du se på lite tv innan middagen? Mm slumrar Julia trött.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Baby
ContoDet va en mörk kväll, hon gick ensam med hennes hund i Stockholms ensamma gator. En man går på andra sidan, hon ser att han är ganska full men ändå går han väldigt rakt, han vinglar knappt, är han en alkoholist? Mannen kommer närmare tills han stå...