Medyadaki fanart çok tatlı değil miiii 😍😍😍
Öhöm öhöm, her neyse.
Bildiğiniz gibi, düzenlediğimiz Kapak Yarışmasında sürenin sonuna geldik. Katılan herkese buradan teşekkür ediyorum 😘
İyi, güzel şimdi bize yolladığınız kapaklar arasından bir birinci seçilecek. Ama nasıl?
Şimdi gelelim, tasarlayamayanlar ve "Eee, bizim bundan çıkarımız ne?" diyenlere...
Yarışmaya katılan kendinden emin tasarımcılarımızın kapaklarını, biz seçmeyeceğiz. Bunu yapan kişi, siz olacaksınız!
Nasıl mı olacak?
oykullanmahesabi adlı hesabımızda, tasarımcı yarışmasının süresi bittikten sonra, bize mesaj yoluyla teslim edilen tasarımlarımızı oylamaya çıkaracağız.
Sizler de bu hesaba girerek ve beğendiğiniz bir kapağa oy vererek çekilişe adınızı yazdıracaksınız. Hem de, bir defa değil, adınız birden çok kere yazdırabilirsiniz!
Bunu yapmak için, oylamanın olduğu kitapta arkadaşlarınızı etiketlemeniz yeterli! Etiketlediğiniz, sizden sonra gelen ve oy kullanan her arkadaşınız, sizin için bir hak daha demek!
Kurallar:
》Hem beni, hem de stellaevade 'yi takip etmek. (Üşenmeyip kontrol edeceğim ha dklfmdlfldk)
》Bir tane olmak şartıyla beğendiğiniz kapağa oy vermek.
》En az üç kişi olmak şartıyla, adınızı yazdırma fırsatı için istediğiniz arkadaşınızı etiketlemek! (Etiketle gelip oy kullanan kişiler de çekilişe katılır ve onlar da etiketledileri kişilerle çekiliş şanslarını artırabilir.)
Çekiliş'i kazanan şanslı kişinin de (10'u geçmemek şartıyla) tüm kitaplarına bizlerden birer kapak hediye! Hem de hangi kitabınız için, hangimizden istediğinizi seçme şansı sizin!
+Peki, tasarımcılar çekilişe adını yazdırabiliyor mu?
Elbette! Siz de oy kullanıp en az üç kişiyi etiketlediğiniz taktirde çekilişe adınızı yazdırmış olursunuz!
Eee, her şeyi öğrendikten sonra daha ne duruyorsunuz?
Eğer sormak istediğiniz bir şey varsa buradan sorabilir, yoksa da hemen oykullanmahesabi 'na koşabilirsiniz!
[Oylama süresi 1 hafta]
[Başlangıç tarihi: 02.07.2018, Son katılım tarihi: 09.07.2018]
🚫Etkinliğin Süresi Dolmuştur🚫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRE DESIGN
Random|BOOK COVERS▪KİTAP KAPAKLARI| İSTEK ALIMI: BİTTİ Hayran Kurgu ağırlıklı tasarımlar KAPAKLARIMI; ➡️ Adobe Photoshop ile yapıyorum.