Artık buradan tasarım yapmayacağımı duyurmak için atıyorum bu bölümü. Kendime ufak bir iş ve yepyeni bir marka kurmaya çalışıyorum. İş henüz yeni yeni oluşuyor ve birkaç rezervasyon var diyebilirim ama olur da yürümezse ve ben tasarım yapmayı özlersem yeni bir sayfa açıp yepyeni bir kitap paylaşacağım bu markanın adıyla.
Bunlar ilk denemelerimdi diyebiliriz. Geçen sene başladığım ve ara verdikten sonra her şeyi unuttuğum için kusurları var elbette fakat neyi ne yapmam gerektiğini çok iyi kavramamı sağladılar. Üzerindeki logo ve ismi kullanmaya devam etmeyeceğim, bundan sonrakilere çok daha güzel bir şeyler bulmaya çalışacağım.
Yapmayı planladığım işten kısaca bahsedecek olursam; Wattpad'de yazan birçok kişi kitabını elinde görmek istese de yayın evleriyle anlaşmak ya da matbaalarla görüşmek pahalıya patlıyor ve binlerce kitabın satılmama riski var. Fanfictionlarda ise bu işler çok daha karışık çünkü telif hakkı olayları giriyor işin içine. Ben ise sadece yazarına bir ya da birkaç tane kitabını elimde yaparak gönderiyorum, böylece iki taraf da mutlu oluyor.
İlerleyen zamanlarda siparişlerin üst üste binmesi durumunda ise biraz yardıma ihtiyacım olabilir, preallens bana kapak konusunda yardımcı olabileceğini söyledi (elbette bedava değil, emeğinin karşılığını ödeyeceğim) aynı şekilde yazım kurallarından iyi anlayanlarınız ya da iç tasarım yapmayı bilenleriniz de varsa şimdilik yüzeysel kurduğum sunucuma sizi almak ve gelen işlerde bazı görevleri size yönlendirmek isterim. (3 pozisyon için de gelebilirsiniz, Atlas hep müsait olmayabilir benim olamayacağım gibi) Daha önceden tanışıklığımız olan kişiler yazsın ki en azından ben de güvenebileyim. Biraz kontrol manyağıyımdır, benden daha iyi yapacağından emin olmadığım kimseye iş veremiyorum.
Şimdilik böyle. Yaptığım kitapları paylaştığım yeni bir kitap gelecek bu markamızın adıyla, oradan nasıl işler çıktığını çok daha iyi inceleyebileceğinizi umuyorum. Şimdiden kitabını yaptırmayı düşünen ve fiyat görüşmek isteyen olursa (henüz tam fiyat veremiyorum ama) bana instagram'dan ya da twitter'dan yazabilir. Görev almak isteyenler zaten bana nereden ulaşacağını iyi bilirler.
Görüşürüz, sağlıcakla kalın~
❤🧡💛💚💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRE DESIGN
Random|BOOK COVERS▪KİTAP KAPAKLARI| İSTEK ALIMI: BİTTİ Hayran Kurgu ağırlıklı tasarımlar KAPAKLARIMI; ➡️ Adobe Photoshop ile yapıyorum.