Günlerden cuma, aylardan haziran. Artık çocuklar karnelerini almış, yetişkinler de tatil iznine ayrılmış ve tatil yerlerine gitmekteydi. İnsanlar cuma akşamından otobüslere biniyor ve şehir dışına çıkıyordu fakat otobüsleri hep geç geliyordu. Bazıları ise kendini zeki sanıp cuma çok trafik olur diyip cumartesi yola çıkalım diyor ve cumartesi sabah erkenden trafikte takılıp duruyordu.
Tabi bunların hiçbirini yaşamayan İzmir Dikili'li Bahadır için hayat güzeldi. Yaz onun için yıllar önce başlamıştı zaten. Her gün arabasına biniyor önce kardeşinin inşaatına bakıyor ardından da sırayla akrabalarına gidip onları ziyaret ederek gününü geçiriyordu. Tabi siz onlara ziyaret derseniz...
Ziyaretlerinde ilk önce Fikret Amcasına gidiyordu. Ona gitmek zorundaydı çünkü Fikret Amca'nın evi inşaatın karşısındaydı. Ona gidip öğle yemeğini yiyordu. 2 saat oturduktan sonra arka sokağa geçip kuzeni Halil'in evine uğramadan etmiyordu. Çünkü kuzeni Halil evine daima gazoz alırdı ve Bahadır'a da ikram ederdi. Orda mutlaka gazozunu içen Bahadır soluğu Sefer Eniştesinde alıyordu. Ordaki hamak keyfini başka hiçbir yerde bulamayan Bahadır akşama kadar orada uyuyordu. En sonunda da İlhan Ağabeyi'ne uğramaya üşenmeden oraya da gidiyor ve orada da akşam yemeğini yiyip daha sonrasında evine dönüyordu.
Bütün bu bahsedilenler Bahadır'ın günlük aktiviteleriydi sadece.
Bahadır'ın gazozsuz bir günü şimdiye dek olmamıştı. Her gün gazoz içmeye gittiği kuzeni Halile yine gazoz içmeye gitmiş fakat bu kez Halilde gazoz kalmamıştı. Günlük aktivitelerinden en önemli olan gazozu içemeyen Bahadır kendini kaybetmiş ve soluğu diskoda almıştı.
Diskoda küçüklüğünden beri en çok sevdiği oyuncu Nuri Alço vardı. Bahadır Nuri Alço'yu görünce çok sevindi ve tanışıp fotoğraf çekinebilmek için yanına gitti. O sırada kızlardan birini kendi tuzağına düşürmeye çalışan Nuri Alço gizli silahı olan gazozunu masaya koymuştu.
Bugün hiç gazoz içmeyen Bahadır o gazozu görür görmez kafaya dikince bir anda irkildi. Nuri Alço ne yaptın oğlum sen dercesine bir bakış attı ama çok geçti artık. Bahadır birden bayıldı ve gözlerini açtığında evdeydi. Alt kattan eşinin sinirli seslerini duyuyordu ve ona nasıl bir açıklama yapacağını düşünüyordu. Fakat bir anda yatağından hiç olmadığı kadar hızlı ve güçlü kalktı. Damarlardından akan gazozun gücünü hissediyordu ve aynaya baktığında kendini kaslı bir şekilde görmüştü. Bahadır bir anda korkmaya başlamıştı ve eşinin yanına gidecekken son anda dün geceyi ve içtiği gazozun onda ters tepki yapıp onu bu hale çevirdiğini hatırladı. Sakin ve hiç olmadığı kadar güçlü bir şekilde aşağı karısına açıklama yapmak için hızlıca merdivenlerden indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZOZMEN
FantasyUzun zaman önce yazdığım bu efsanevi karakter geri dönüyor. İyi okumalar