Bu Yabancı Kim ?

0 0 0
                                    

Temmuz ayına girilmişti. Insanlar tatil beldelerinde denize giriyor akşamları mangal yapıyor ve terasta uyuyarak keyif çatıyordu. Tüm günlük aktivitelerini artık bir kenara bırakan Bahadır sadece gazoz içmeye ve yeni sahip olduğu güçlerini adalet uğruna kullanmaya devam ediyordu.
Bahadır en yakın zamanda eşinin de onu ikna etmesi üzerine polis teşkilatına katılma kararı aldı. Kendini sadece gazozlara ve adalate adayacaktı.
Bu kararın üzerine yola koyulan Bahadır yol üstündeki bitişik evin yanmakta olduğunu gördü ve hemen arabasını kenara çekti. İtfaiyeyi aramak için telefonunu çıkarınca telefonda kendi yüzünü gördü ve hemen kendisi yangını durdurmaya gitti. Ellerini yangına doğru uzattı fakat gazozun gücünü hissedemiyordu. Kendini çok zorlayıp karmasına rağmen gazozun gücünü hissedemeyen Bahadır en sonunda telefonunu alıp itfaiyeyi arayacakken bir anda hiç tanımadığı birisi önünde belirdi. Adam tek başına yan evlerdeki hortumları birbirine bağlayarak su getirmişti ve yangını söndürmüştü. Bu kez günün kahramanı o yabancı olmuştu fakat o gözler önünden kaybolmuştu. Bahadır bu adamın kim olduğunu merak etti ve bir yandan kıskanırken bir yandan da adama minnettar oldu. Adamla ilgili görebildiği tek şey kıyafetinin ortasındaki kocaman H harfiydi.
Kendisinin de bir kıyafete ihtiyacı olduğunu düşündü. Ve bunun için hemen arabasına atlayıp eşine ona tarif ettiği biçimde bir kıyafet dikmesini istedi.
Ertesi gün kıyafeti hazır olan Bahadır arabasına atladı ve sürekli gazoz aldığı Nurcan Markete girerek 2 tane altılık gazoz paketi aldı. Yolda giderken yangın olayının yaşandığı yerden geçti ve aklından sürekli o adamın kim olduğunu düşünüyordu. Acaba onun gibi insanlar varmıydı ? Ama o adam özel bir yetenek kullanmadan yangını söndürmüştü. O yüzden içinden tekrar o adama teşekkür etti ve yoluna devam etti.
Dikili emniyet müdürlüğüne geldiğinde yeteneklerini tüm ayrıntısıyla baş komisere izah etti ve bu teşkilatta görev almak istediğini belirtti. Baş komiser onun bu dediklerine güldü ve onun deli olduğunu düşündü. Tam bu sırada baş komiserin yanına yardımcısı geldi ve öldürülen bir genç kızın katilinin fotoğrafını masanın üstüne koydu ve olayı izah etti. Bahadır bu olayları duyunca sinirlerine hakim olamadı ve bir anda istemsizce ellerinden tazikli gazoz fışkırttı. Tüm oda gazoz gölüne dönmüştü. Bahadır o katilin fotoğrafını aldı ve arabasına binip oradan uzaklaştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GAZOZMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin