Brbljam o svemu i svačemu

46 7 22
                                    


E ćao ljudi.

Znam da mnogi od vas ne žele da priznaju, ali škola se laaaagano približava.

Ove godine naručiću neke stvari preko neta jer ovde, u Srbiji, baš i nemamo lepe školske stvari.

A naručiću preko eBay-a i AliExpress-a jer su Target i Walmart skupi.

Znate, tamo deru na onim hemijskama u boji i na tehničkim olovkama.

A ja to nađem kod kineza.

Iznervirala sam se potpuno, iako je moj san da odem u Target pijući onu čudnu Starbucks kafu.

Jbg, nema jabuke bez crva.

Nego,jel' volite Pusheen cat? Meni je preslatko debelo stvorenjce i naručiću Pusheen jastuk(Unicorn Pusheen, ofc).

Molim vas za nešto:zadnje vreme ne vidim poglavlja ove knjige kako valja. Da li su published?

E slušalice me nerviraju.Guma kabla se pokidala i neka žica se pomerila.Još mi ih tata nije popravio, a jedina pesma koju lepo slušam je:Dance with me-Ehrling, mada se i Siine prilično lepo čuju,i Nickine.

I jedan deo pesme 16 shots od Stefflon Don, ali to je 30 sekundi.

Sve pesme su kao na kocertu, gde se izvođači teško hvataju.

Kako vam se čine moje priče?Čudno je što je "Kako preživeti srednju školu" najveći hit a najmanje se trudim.

E,ovako; SweetyEvil aka Zorka, aka moj idol i sve,  je NAPOKON objavila novu priču, "Long live the king", koja je već zanimljiva i trebalo bi da bacite pogled(a i zadržite ;D  ).

Nego, shvatila sam da ovo poglavlje ne može bez vašeg hejtanja mene, pa sam mislila da pričamo o jutjuberima(jej).

Kao prvo, srpska jutjub scena je, blago rečeno B-E-D-N-A.

Zaboravite na Anđelu i Nađu,Leu Stanković(ko je to?Upravo tako),Ružu Rupić(ma ona nije ni jutjuberka).Sada pričam o većim ribama u moru(zvučim čudno).

Na primer, na Muđu,Janu i Mariju.

Oni su vam jedni od jačih "jutjubera".

Muđa, znam, znam, možda ima milion pratilaca, ali iskreno?On nije ništa specijalno.Samo jedna pervezna budala, kakvih imamo previše, samo što je sa Ćaletom seo pred kamerom.

Jana?Duhh,ništa specijalno.Samo lupa gluposti po kameri i maže PR šminku na bubuljičavu facu.A onih pola miliona?
Kladim se da je bar 200 hiljada od Muđinih pratilaca.Prava sponzoruša.

Marija? Ona je očajnički tražila pažnju pesmama i dramljenjem.Toliko je pratilaca izgubila da ne zaslužuje ni da je svrstam ovde u moćnije jutjubere.

Eto,zvezde i šljamovi naše jutjub scene.

Bye, guys.

UnthinkableTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang